Ga naar inhoud

Advies gevraagd 16Mb of 32Mb Cache in MX-780HD plaatsen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag,

Ik ben na lang twijfelen toch maar van een DM8000 afgestapt en heb een mediaplayer aangeschaft de Mvix MX-780HD.

Nu was ik eigenlijk benieuwd of er een 16MB of een 32MB Cache HD ingeplaatst moet worden??

Merk ik iets van die buffer??

Gr.Info

Geplaatst:

Als mediaspeler zul je er weinig of niets van merken, maar het prijsverschil is nihil neem ik aan

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Dank je wel Winwiz..

Prijsverschil is er wel..Daarom ook die vraag.

Scheelt ongeveer 15 a 25euro.Maar als het niets uitmaakt dan ga ik voor de betaalbare 1.0TB

Is er nog verschil in advies betreffende de Merken??

Samsung of Western Digital?

Gr.Info

Geplaatst:

Western Digital lijkt het betrouwbaarst. Het zou momenteel ook mijn keuze zijn hoewel ik 6 x 750 Gb Samsung zonder problemen in Raid 5 draai.

Seagate zou ik zonder meer momenteel links laten liggen. Ze hebben nogal wat problemen met de firmware momenteel.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Bedankt allebei....

Heb een WD besteld..

Gr.Info

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen