peterksr Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 ik heb een probleem met outlook en wil nu de mijn contactpersonen copieeren naar een map om deze later weer in kan voegen in een andere versie weer gebruiken . kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan doen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Poetsdoekje Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Bedoel je outlook of outlook express, daar zit n.l. verschil in. In Vista gebruik je bij windows mail: >bestand > contactadressen exporteren ...... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
WPW Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Als je van outlook naar outlook gaat kan je deze beter exporteren naar een aparte .pst gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peterksr Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Geplaatst: 4 maart 2009 hallo, sorry voor de verwarring ik bedoel office outlook 2007 ik zou dan graag de contact personen op willen slaan en dan later in een nieuw geinstaleerde versie weer willen gebruiken. dus graag een antwoord op de vraag hoe krijg ik mijn contactpersonen gecopieerd naar een map om ze later weer de gebruiken in een andere versie. bij voorbaat dank gr peter 1 maal VU+ DUO +
WPW Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Het antwoord blijft eender, exporteren naar een .pst of je huidige .pst veilig stellen, die schuif je zo weer onder een nieuwe install. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peterksr Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Geplaatst: 4 maart 2009 oke , had het niet goed begrepen sorry gr peter 1 maal VU+ DUO +
Puch Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 of je kopieert de bestaande pst naar een externe schijf Deze staat in: C:\Documents and Settings\jou_account\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook Wel zorgen dat je verborgen mappen kan zien. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
boaz Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 .pst is toch alles, dus inclusief mail? Voor de adressen is je "gebruikersnaam".wab toch voldoende? Tenminste bij de 2000 versie waarmee ik nog steeds werk. En anders exporteren en weer importeren. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Puch Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 idd .pst is alles iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast hummiesat Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 En het(personal) address book is volgens mij .pab bij Outlook
boaz Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Outlook kent meerdere adresboeken, 't is maar net welke je gebruikt. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen