peterksr Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 hallo, ik ben in het bezit van een hp pavillion dv9700 met de mogelijkheid om een tweede hd te plaatsen. nu heb ik dat gedaan maar zie hem niet staan in de verkenner. als ik apparaatbeheer open dan zie ik hem wel staan bij schijfbeheer. hoe krijg ik hem zichtbaar in de verkenner nu ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
WPW Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Door deze in schijfbeheer te partitioneren en formateren. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peterksr Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: WPW Door deze in schijfbeheer te partitioneren en formateren. ik weet ff niet wat je bedoelt maar zou het niet iets met master en slave moeten zijn daar ik ze in apparaten beheer wel zie maar niet in de verkenner daar zie ik alleen schijf c: dus moet ik dan iets van jupers verzetten ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast ozzo Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Even resumerend : Je ziet wel degelijk schijf 0 en (nieuwe) schijf 1 ? Dan zie je dat op schijf 0 de C partitie staat en wellicht een D of E partitie. Bij schijf 1 geeft ie "niet gepartitioneerd" aan ? Ga dan op schijf 1 staan en klik met je rechtermuisknop, je ziet dan een popup menuutje verschijnen waarin je de nieuwe schijf kan partitioneren. Doe dat en kies ervoor om de gehele schijf als 1 geheel te zien of om hem op te delen in meerdere drives. Daarna nog even formatteren en je zal em zien staan in de rest van windows.
peterksr Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Geplaatst: 4 maart 2009 oke heb het begrepen en ben er mee bezig nu. heren bedankt voor de ondersteuning gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen