Ga naar inhoud


[ASTON] Oude module V1.0 nog te gebruiken ?


Aanbevolen berichten

Ik had zo'n 5j geleden een abo op Canaldigitaal. Door omstandigheden heb ik dit een jaar later beeindigd. Nu zou ik overwegen een abo te nemen op het HD pakket op 23.5°.

Kan ik nog m'n aston module met versie V1.0 die ik toen gekocht had, nog gebruiken hiervoor ? Is er misschien ergens een website die uitlegt hoe je deze moet updaten indien dit nog mogelijk zou zijn ?

Ontvanger = Topfield 7700HSCI

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Neen, helaas! Zelfs de latere 1.03 en 1.05 doen het nu niet meer of niet meer volledig. De Aston 1.07 en de inmiddels officiele Mediaguard CI's moet je nu gaan gebruiken..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mimisiku bedankt voor je snelle reaktie.

Ik las ergens dat de officiele CI van Canal Digitaal problemen zou geven met mijn Topfield ontvanger. Dan blijft er weinig keuze over zo te zien.

Heeft er iemand een Topfield 7700HSCI in gebruik ?

Welke CI gebruiken jullie ?

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Let ook even op! Als je Topfield 2 tuners heeft (om afzonderlijk te kijken en op te nemen), dan moet je ook een module kopen die dit ondersteunt. Zelf heb ik geen enkele Topfield ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ SouLGuY

 

 

Ik heb hier een Aston 1.07 (met softwareversie 2.18) draaien in mijn Topfield 7700 HSCI.

Het werkt tot op heden zonder problemen.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mimisiku
Neen, helaas! Zelfs de latere 1.03 en 1.05 doen het nu niet meer of niet meer volledig. De Aston 1.07 en de inmiddels officiele Mediaguard CI's moet je nu gaan gebruiken..



Huhh ?
Mijn vader gebruikt de Aston V1.05 dat oude type en dat werkt nog steeds perfect op een Topfield 4000.
Versie 1.03 weet ik niet, volgens mij geeft deze geen update door.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wonderboy

Huhh ?
Mijn vader gebruikt de Aston V1.05 dat oude type en dat werkt nog steeds perfect op een Topfield 4000.


Dacht het niet! Heb je echt alle zenders van CDS wel gecontroleerd?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wonderboy
Ja hoor, werkt prima!
Vorige week nog ff een recente kanalenijst erin gezet, en alles werkt goed zonder enig probleem.

Bij mij werkt de oude aston module 1.05 ook goed.ik zal dit weekend eens kijken of ik TVV kan kijken met een nokia 9600 en een aston 1.05 module,welke niet ging bij seca2.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mimisiku
o.a. Mezzo doet het niet meer met de 1.05. Waarschijnlijk heeft de gebruiker niet een volledig pakket?


Er waren een aantal zenders die de 1.05 een tijdje geleden niet meer opende op Seca 2: Mezzo, Trace en Motors tv of ESPN. Er zou sprake zijn van een bug in de 1.05, want de 1.07 is goed.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

 

vandaag kreeg ik mijn nieuwe smartcard toegestuurd van canaldigitaal.

 

De oude werkte goed in mijn MR1.170 cam maar de nieuwe doet niets !

 

Kan ik de cam nog voorzien van een andere software of moet ik een officiele canaldigitaal cam gaan kopen?

 

Wie helpt me even verder? Ik wil de cam graag via mijn laptop updaten of opnieuw programmeren maar heb geen idee hoe ik dit moet doen. Ik begrijp dat ucas 3.0 3.1 wel werkt?!

 

MVG

Arjan

 

MVG

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arjan66
Ik wil de cam graag via mijn laptop updaten of opnieuw programmeren maar heb geen idee hoe ik dit moet doen. Ik begrijp dat ucas 3.0 3.1 wel werkt?!



Maar wil je laptop dat ook ?? Als er ook maar ergens Cardbus in de specs voorkomt kun je het vergeten en wordt hij herkent in het PCMCIA slot van je laptop als hij herkent word als MTD 002 of zoiets vergeet het maar als hij goed herkent word zou je er de driver voor kunnen installeren en updaten met ucas 3.0 dan werken er een aantal kanalen met de nieuwe kaart niet alles.

Herkent de laptop het niet is de enigste manier omzetten met een cas interface naar ucas 3.0 heb je die niet iemand zoeken die er wel één heeft of een andere module kopen.
De handleiding staat in de oude database. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...