NL1PDV Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Hallo, Ik ben opzoek naar een programma om foto's inelkaar te laten vloeien. Probeer uitteleggen wat ik bedoel Ik heb 2 foto's en nu wil ik 1 foto zeer licht als achtergrond hebben , en dan een 2e foto erin vleoein die heel scherp naar vorej komt.. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.. Heb psp , adobe geprobeerd maar word daar eigenlijks niet wijs uit of dat idd daar wel mee kan .. alvast bedankt M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Gekkenhuis Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Kan met bijde programma's die je noemt je plaatst de foto's over elkaar en dan ga je de lagen aanpassen met doorzichtigheid en verscherpen. Je kunt er natuurlijk nog veel meer aan veranderen maar dan kun je beter even zoeken via google na psp lessen dan word het wel duidelijk. Vriendelijke groet, Gekkenhuis Voorbeeld gezicht op een wolken achtergrond gemaakt met psp
NL1PDV Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Geplaatst: 4 maart 2009 Mooie foto hoor petje af .. En ja dat wil dus ook .. Ga me toch eens verdiepen in psp M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen