raantje Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Hallo, Op een duitse internetsite kwam in deze ontvanger tegen Topfield TF 6000 PVR ES ready. Deze is voorzien van een hdmi aansluiting. Dit is voor mij een vereiste voor mijn flatscreen. Nu is mijn vraag wie heeft er ervaring met deze ontvanger? Geeft de HDMI kabel ook teletekts door aan de tv? Is de ontvanger stabiel? Groet, Raantje
ligth011 Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 hdmi en teletekst is een probleem. volgens mij helemaal is het een drama. ik heb nl hdmi en scart aangesloten ik heb een 7710 maar dar maakt niet uit denk ik
ligth011 Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 wat is vbi teletekst, bij mij doet de teletekst het gewoon slecht
ligth011 Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 ik denk die van de tf, ik heb nl geen kabelaansluiting. met tf zit aangesloten via scart en hdmi, dit om de beelden ook te kunnen laten zien in een ander kamer
ligth011 Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 nee, als ik meekijk in de eetkamer met de tf gaat dat via rf modulator. daar heb ik ook geen goede teletekst
raantje Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Geplaatst: 6 maart 2009 Hoi, Bedankt voor jullie antwoorden. Teletekst is me nu duidelijk. Heeft iemand nog ervaring met deze ontvangen, bugs? bevriezen of hangen beeld? blokjes in beeld? Welke cam? Groet, raantje
ligth011 Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 idd de tf is aan de tv aangesloten via hdmi en scart, en daarvan dan naar de rf. wel vervenlend van de teletekst, ik heb ook nog digitenne eraan hangen, zo kan ik altijd nog teletekst kijken als de ontvangst goed is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen