satsi Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Probleem met laden kanalen lijst, Met firmware 162p lukt het mij niet meer om de kanalenlijst met Cl.tech editor studio te openen op mijn PC, hij geeft dan aan ongeldig bestands formaat bij openen van bestand. Kanalenlijsten van voor de nieuwe firmware doen het wel bv.firmw.158p.Hebben meer forumleden dit probleem, of is het misschien verstandig om de receiver te resetten en de 162p er opnieuw in te laden. Gr.Satsi
alleyoop Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Inderdaad, had ik ook al gemerkt. Een tussenoplossing is het bestand te openen met NDFedit en dan onmiddellijk terug te saven als NDF en dit bestand kan je dan wel openen met de studio editor.
CEASAR W Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Origineel bericht van: satsi Probleem met laden kanalen lijst, Met firmware 162p lukt het mij niet meer om de kanalenlijst met Cl.tech editor studio te openen op mijn PC, hij geeft dan aan ongeldig bestands formaat bij openen van bestand. Kanalenlijsten van voor de nieuwe firmware doen het wel bv.firmw.158p.Hebben meer forumleden dit probleem, of is het misschien verstandig om de receiver te resetten en de 162p er opnieuw in te laden. Gr.Satsi ik lees de settings altijd uit via usb (lezen en schrijven) en dan openen in Clarke-Tech editor studio v307 voor aanpassing ceasar
satsi Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Geplaatst: 6 maart 2009 alleyoop, bedankt voor de reactie ik ga het ook eens proberen met de NDFEditor. Hopelijk is het bij een volgende firmware opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen