paqbro Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Nieuwe firmware Icord naderd. Er wordt momenteel een beta-versie getest op een Duits forum. Nieuwe versie wordt: 1.00.15 Verbeteringen: - Bug 21:Hoofdstukindeling na decodering opgelost. - Bug 29:Problemen met onderste CI-slot opgelost. - Bug 30:Icord niet meer uit te schakelen opgelost. - Bug 31:Symbool bij aanvang van een opname gedeeltelijk opgelost. - Bug 32:Spontane reset opgelost. Bron: http://www.icordforum.com Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Lord Humungus Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Beta versie is me al aangeboden door een buitenlands forumlid. Ik waag me er nog even niet aan daar ik geen problemen heb en ik eigenlijk alleen zit te wachten op de edit functie. Deze komt echter blijkbaar pas met Sint-Juttemis... Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640 LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3
geronnimo Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Ik heb de nieuwe firmware er in gezet en alles werkt weer prima, of alle bugs verholpen zijn moet ik nog afwachten.
Sverige Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Volgens wat ik vandaag in een mail kreeg is dat dus geen "officiele" software van Humax... de betreffende software zou momenteel niet meer te downloaden zijn. Citaat: am Wochenende gab es etwas Unruhe, da im Internet die Betaversion der Firmware 1.00.15 im Internet zum Download aufgetaucht ist. Die Downloadmöglichkeit wurde inzwischen von der entsprechenden Seite entfernt. Es handelte sich hierbei um eine nicht durch Humax freigegebene Version. Bron: Icordforum mailbericht - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
geronnimo Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 je kunt hem gewoon downloaden op de site bij humax, er zijn erg veel indianenverhalen in omloop maar alles werkt prima
paqbro Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Geplaatst: 9 maart 2009 Ga hem ook eens proberen. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
paqbro Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Geplaatst: 9 maart 2009 Op de Duitse humax-site staat nog de vorige firmware (1.00.14) Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
paqbro Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Geplaatst: 9 maart 2009 Heb net de beta versie 1.0.0.15 erin gezet. Het opnemen moet ik nog testen. Voor wie hem ook wil hebben zie bijlage. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
paqbro Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Geplaatst: 9 maart 2009 En nog 2 Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen