Ga naar inhoud


Weegave tijd / EPG wat is de beste instelling.


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Weet iemand wat de beste instelling/patch is om de weergegeven programma tijden te laten kloppen?

Ik heb een tijd met de feb patch gedraaid, kreeg toen extra programma info. Met de 13/3 patch ben ik dat kwijt: ik zie alleen de naam, lokale tijd en start en finish. Nu klopt daar meestal niet veel van (met uitzondering van het NL pakketje). Welke instellingen zorgen ervoor dat de start-stop tijden overeen komen met de lokale tijd? (Momenteel heb ik de hunnie staan op lokale tijd+zomeruur). Aangezien Frankrijk, Duitsland en Spanje in dezelfde tijdzone zitten moet het toch mogelijk zijn om de EPG tijden te laten kloppen?

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met de ac3 patch wordt de epg het beste weergegeven. Je ziet wat er op het moment dat je kijkt te zien is, en wat er komen gaat. Helaas vallen er zenders spantaan uit met deze patch (bij mij in ieder geval. Zo werkte een paar uur geleden nederland 1 en nu yorin niet. Heel raar....) De patch van februari en maart geven in de epg alleen aan wat "nu" te zien is, maar nu werken wel alle zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...