Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer kort uit te leggen hoe ik een settingslijs voor de Dreambox D7000s update.Eerst begin ik met een lijst van Bv Joske of Pet123 te laden in Dreamboxedit.Daarna ga ik naar De Site van SatcoDX. en klik daar aan welke sats ik wil hebben zie bijlage1.Daarna klik ik dus op Genereer onderaan het programma,Nu wordt er een file aangemaakt die je opslaat ergens op je PC.Nu open ik Dreamboxedit Als het goed is laad hij automatisch de settings lijs die je hebt gekozen.Daarna ga ik bovenaan naar Importeer en dan naar importeer SatcoDX files (zie Bijlage)selecteer nu de userdefine.sdx die je ergens op je PC hebt opgeslagen en verwerk deze, Nu zul je zien dat er een aantal kanalen zijn aangekruist,voeg het aangekruiste service toe aan jou bestand en sla hierna de boel op.Zo nu is jou bestaande lijst geupdate zonder dat jou lijst opzich veranderd.

Ik hoop zo dat het een beetje duidelijk is de bijlagen geven het een beetje aan hoe je het moet doen.

PS.Als ik het niet goed heb uitgelegt verbeteren mag.

post-6488-1318260175,4766_thumb.jpg

post-6488-1318260175,5403_thumb.jpg

post-6488-1318260175,6039_thumb.jpg

post-6488-1318260175,6635_thumb.jpg

post-6488-1318260175,7248_thumb.jpg

Geplaatst:

@loui (K)

Prima werk.

Dat is nu eens een toffe bijdrage.

Misschien een idee om iedere keer zijn versie van uw aangepaste pet123 loui(K) settings op sat4all te blijven plaatsen. smile

Doe zo verder

Satharry

Geplaatst:

Bij mij krijg ik een error als ik satcodx wil laden in dbedit?

ik moet een txt laden ofzo weet iemand hoe?

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst:

ik werk met de laatste versie DreamboxEdit 3.0.0.0 Ik denk dat je dan iets fout doet.eerst de sattelieten kiezen die je kan ontvangen.daarna genereer je de userdefine.sdx file.als dat gelukt is open je de dreamboxedit en laad je eigen lijst die je gebruikt. dan ga je naar de tap bovenin "importeer"en klik dan op Importeer SatcoDX Bestanden zoek jou userdefine.sdx op en verwerk deze.verder gaat het volgens de fotos en volgens het menu wat je dan ziet.

Moet lukken.

Geplaatst:

Loui K,

Citaat:
Current Version: 1.1 - 2007-11-24 (satellite update all 6 hours)

dat zal wel die generator betreffen en niet de lijst, toch?

anders is het geen update maar een downgrade.

maar je methode werkt aardig

thanks

chiao

Tonskidutch

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen