Gast Geplaatst: 21 april 2002 Geplaatst: 21 april 2002 2 oude mensen willen in spanje naar de hollandse zenders kijken, Ik geef ze mijn officiele C+ Irdeto kaart mee en koos voor een Irdeto embedded Hyundai 1000, waarom? Omdat C+ in het verleden heeft getoond geen betrouwbare partner te zijn, men kan zomaar afnemers van hun diensten confronteren met het opnieuw investeren van apparatuur zie/analoog-digitaal. Hyundai zou in principe alles aan kunnen. Het werkte een tijdje goed en nu niet meer. De kaart werkt op mijn Humax goed. Wat te doen?; Seca fun met patch is geen optie, daarbij moet elk ogenblik van alles veranderd worden. Gold met Irdeto files werkt er ook niet op. Patch februarie erin gezet, niets Welke combinatie Hyundai 1000, firmware, eventuele patch, originele of gold met welke Irdeto files?, zou kunnen werken? Gaarne spoed, want ik ga er over 2 dagen heen. Bij voorbaat dank. Alex3
Gast Geplaatst: 21 april 2002 Geplaatst: 21 april 2002 Alex. Ik denk dat er voldoende sites beschikbaar zijn om volledig op de hoogte te geraken wat mogelijk is. Kijk op m'n site voor meer info (huisje met mannetje hierboven). Hier vind je ook links naar andere sites die je goed op weg kunnen helpen.
Gast Geplaatst: 21 april 2002 Geplaatst: 21 april 2002 @alex3 Patch maart + hyundaifun van 17april is een goed werkende combinatie. Kies ook een zendertabel die niet al te groot is.
Aanbevolen berichten