Eduard07 Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Origineel bericht van: John van Dreumel Even bellen naar een helaas duur nummer. Als je wel betaalt, niet. BKp kan dat vast wel aantonen. Origineel bericht van: John van Dreumel Ik heb zelfs voor een opgezegd abonnement een vervangende kaart gekregen. Mooi toch? Dan mag je je bankrekening wel even in de gaten houden. Je zit kennelijk nog steeds als betalend abonnee in het systeem. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Elwin Geplaatst: 19 april 2009 Geplaatst: 19 april 2009 Misschien klopt ook bij jou het adres niet. Zie deze (deze) reactie van een week of drie terug.
Its_Johan Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Ik heb een settopbox pakket en nog niets gehoord, dit is normaal of moet ik me zorgen maken ? ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
waterpas Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Hier idem-dito, zelfs geen aankondiging! waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Gast sjonnie123 Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Ik heb ook nog niets vernomen (irdeto STB).
sipke41 Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Ik weet wel een goedkope manier om de 0900 nummers te om zijlen Voor Canal digitaal is het nr. 0900 9325 / 035- 65556666 Canal Digitaal 0900 9323 / 035- 6555666 en zo zijn er voor heel wat bedrijven gewone nummers en ga anders maar bellen met de opta Bij de Opta is via het gratis nummer 0800-0223122 na te vragen welk bedrijf er schuilgaat achter een 0900-nummer.
Duikertje Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Heb hier met m'n basis pakket nog niets ontvangen
John van Dreumel Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Dan mag je je bankrekening wel even in de gaten houden. Je zit kennelijk nog steeds als betalend abonnee in het systeem. Ik heb netjes een bevestiging van de opzegging dus ik maak mij geen zorgen. Uiteraard houd ik wel de afschrijvingen in de gaten. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
YUGI Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 vorige week 3 kaarten ontvangen 1 basis en 2 multiroom kaarten . gr
Han Peekel Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Hier ook nog niks met 2 Set Top kaarten , bij de vorige kaart wissel kreeg ik ze wel netjes toe gestuurd. Op de een of andere manier heb ik ook nog nooit iets hoeven te betalen aan Canaal digitaal en ik kijk toch al jaren .
Gerard 76 Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Heb de nieuwe kaarten al een week of 2. Ben vanmiddag gebeld door een erg vriendelijke dame van CDS met de vraag of mijn basisabo me goed bevalt en of ik graag 4 maand gratis het familiepakket wilde hebben. Nu hoeft zij niet te weten welke zenders ik allemaal kijk dus ik vond het allemaal wel best zoals ik het nu heb,en dus zo hou. Ze vroeg me ook of er zenders waren, buiten het pakket van CDS om, waarvoor ik wel een upgrade zou willen doen. Ik gaf aan dat ik voor film1 HD en HistoryHD erbij zeker wel een HD pakket zou willen, maar dat het huidige aanbod voor mij te mager is. Ook gaf ik haar te kennen dat Sci-Fi er voor mij zeker bij moet. Ook zei ik haar dat de EPG erg gebrekkig is áls die al in het Nederlands is Ben benieuwd of ze hiermee wat gaan doen,zal wel niet. Nog meer mensen gebeld over zoiets?
Terradon Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Hoi, Geen telefoon, maar op mijn e-mail waar de nog resterende kaart blijft (3 van de 4 binnen 1x basis en twee voor de euro) en waarom ik zou moeten bijdragen in de kosten, aan het basis kaartje hing het verzoek bij te dragen. Kreeg al na een week het bekende bla bla verhaal en een dag later een mailtje met een link om een enquête in te vullen over de dienstverlening en hoe ze die zouden kunnen verbeteren. Het lullige is wederom dat als je een vraag hebt gesteld en daarop een antwoord van hun hebt ontvangen je daar vervolgens niet op kunt reageren dus ik laat het voor wat het is en betaal dus niet. Groetjes........
hjm1 Geplaatst: 23 april 2009 Geplaatst: 23 april 2009 Basis pakket, ook nog geen enkel teken dat er iets gaat veranderen via CD Nokia 9302 S /Humax-5400Z /Dreambox7000-s Rev.4 /Gemini image /Moteck SG2100a /Sagem Sportster 1.03 RC015
Gast Fokke-Gerrit Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 Hallo ik heb vandaag mijn Nieuwe kaart van CD gekregen heb basis + HD pakket nou staat er in de brief dat je de eerste 3 weken alle zender kan zien maar ik heb bijna alle zenders maar behalve film 1.1, 1.2, 1.3 klopt dit ? of hoor ik die ook te ontvangen? m.v.g
Tonskidutch Geplaatst: 28 april 2009 Geplaatst: 28 april 2009 ontvangen kun je ze wellicht al zien kun je ze enkel die eerste drie weken, met de dus tijdelijk vol open geschakelde abonnement kaart als je de oude kaart er nog bij hebt in je receiver zal het wel niet gaan dus even de oude verwijderen... box herstarten eventueel en dan moet je met de nieuwe kaart alles open hebben of je kaart is per verzending al zolang onderweg geweest dat ie weer de eerste ecm heeft ontvangen en dus terugvalt op enkel je eigen abo. chiao Oil & Water Boy George, Culture Club
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen