Elwin Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Nee, die heb ik niet verzonden. Heb niks met die brief gedaan, alleen het kaartje in de ontvanger gedaan.
Gast top.peewee Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Wij hebben de nieuwe kaart nu 3 weken, nu alles op zwart. Weten jullie of ik mijn T-rex 4.6 module moet updaten?
digitaal kijker Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 even bellen met de aanbieder en uw kaart op uw account laten zetten,dan zal na dit en een half uur weer beeld moeten zijn. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast top.peewee Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker even bellen met de aanbieder en uw kaart op uw account laten zetten,dan zal na dit en een half uur weer beeld moeten zijn. Ik heb gesproken met Canal Digitaal zij geven aan deze kaart opnieuw te kunnen activeren, daarmee vervalt mij oude kaart direct. (Deze oude kaart geeft nu nog beeld) Met de opmerking je moet je topfield/trex software matig laten updaten. dus,..???
Codx Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Is dit nu de nieuwe truuk van Canal Digitaal? Geld vragen voor de kaart lukt niet dus laten ze nieuwe kaarten verlopen zodat iedereen alsnog mag bellen en dat geld oplevert. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Littlesat Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 @Codx, Dit is wel erg ver gezocht... Maar inderdaad is het wel erg vervelend dat je mag bellen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Elwin Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Een vriend van mij had ook zo'n probleem. De oude Seca2-kaart viel uit, is hij gaan bellen, bleek de kaart op een ander adres te zijn afgeleverd... Zie ook dit topic. Ik heb net nog even gechecked en kan nog steeds alle zenders ontvangen. Op 'Mijn Canal Digitaal' staat nu mijn nieuwe kaartnummer mét Familiepakket. Zolang ik niet aan een Toppakket vast zit, en alles blijft open, vind ik het prima.
Elwin Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Net even teruggekeken in mijn berichten, en wat blijkt: ik heb mijn kaart al sinds 10 februari 2009!!! En nog steeds doen alle zenders het. Ik had wel problemen met het omwisselen van de kaarten. Het was slecht weer en het signaal was niet optimaal. Daarnaast had ik nog niet de juiste firmware voor de MaxDigital 225. Ook is de kaart begin maart uitgevallen omdat de kaart de update niet ontvangen had. Toen heb ik hem in een oude ontvanger laten updaten. Zou het kunnen zijn dat ie begin maart een nieuwe '3 weken gratis alle zenders'-puls gekregen heeft, zodat ik nog tot eind maart kan kijken naar alle zenders?
Gast marcellux Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Ik heb een set top box pakket met Film1 en nog geen nieuwe kaart gezien.
Gast 1664 Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Origineel bericht van: Elwin Zou het kunnen zijn dat ie begin maart een nieuwe '3 weken gratis alle zenders'-puls gekregen heeft, zodat ik nog tot eind maart kan kijken naar alle zenders? Volgens Canaldigitaal klopt dit en is dit geldig voor iedereen. Voorzichtig trek ik daarom de volgende conclusie: Je ontvangt de kaart in pre-view mode ( =zonder film1). De interne teller op de kaart schakelt deze mode na 3 weken uit. Binnen die tijd moet je kaart een verlengpuls verwerken,anders valt ie nu uit. Daarna wordt je nieuwe kaart in abonnement gezet. Vanaf dit moment krijg je 3 weken alle zenders ( met film1). Het lijkt er op dat de softcams vanaf dit moment wel werken. Na 3 weken zal je kaart moeten worden geüpdate naar de juiste abonnementsvorm.
Elwin Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Oké, dan zou ik in totaal dus 6 weken lang alle zenders kunnen zien? Inderdaad, sinds bijna twee weken doen ook de Film1-kanalen het. We zullen zien over twee weken dan. Zolang geniet ik nog even van al die leuke zenders!
ag Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Ik heb de nieuwe kaart ontvangen en alles werkt. Nu 3 weken kijken naar het hele pakket..wel jammer dat film 1.3 niet de hele dag uitzend wat bij de kabel wel zo is.
Rakker71 Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Ik heb de kaart al binnen maar heb dan wel ook eerder mijn gegevens via de website doorgegeven (om dit extra te stimuleren hadden ze 50 staatsloten te verloten). De kaart doet het in m'n Philips gewoon. Groetjuzzz van Rakker71 Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Gast top.peewee Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Origineel bericht van: top.peewee Origineel bericht van: digitaal kijker even bellen met de aanbieder en uw kaart op uw account laten zetten,dan zal na dit en een half uur weer beeld moeten zijn. Ik heb gesproken met Canal Digitaal zij geven aan deze kaart opnieuw te kunnen activeren, daarmee vervalt mij oude kaart direct. (Deze oude kaart geeft nu nog beeld) Met de opmerking je moet je topfield/trex software matig laten updaten. dus,..??? Tot opheden heb ik nog geen beeld, ik heb de kaart in een andere module (matrix) gedaan maar nog geen resulaat. Kan het kwaad om de kaart nog een keer te laten "activeren"? Misschien nog andere ideëen?
Gast matie555 Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Bij mij werkte de activatie pas nadat ik deze via de telefoon had doorgegeven. Activeren via SMS en Internet werkte niet. Doe de volgende handelingen: Servicelijn (service abonnement) : 0900 - 9323 (€ 0,15 pm) Deze servicelijn is speciaal voor abonnees met een (maandelijks of jaarlijks) betalend abonnement. Houdt u smartcardnummer bij de hand, aangezien u hier om gevraagd wordt. Card in ontvanger, afstemmen op SBS6 en binnen 5 minuten beeld. Negeer de mededeling om je oude card te plaatsen, blijf aan de lijn. Er volgt dan een keuze menu na invoering van je cardnummer. Kies 2 / Ontvangstproblemen Kies optie 1 / wel beeld buitenlandse zenders, geen beeld op Nederlandse. Kies 1/ Geldigheids datum verlopen, heractivatie. Suc6.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen