Ga naar inhoud


Heeft iedereen de nieuwe kaart al


skw

Aanbevolen berichten

Dat is niet meer zo(!) Nu gaat hij twee maanden op datum vooruit omdat er geen maandelijkse maar dagelijkse keys zijn(!)

 

In de preview mode staan er alle keys in tot 1-7-2009. Zodra de eerste ECM of de timeout geweest is van deze kaarten wordt deze tabel gewist.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 236
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Thijzel
Origineel bericht van: duc748
update binnen.
006a CANALDIGITAAL : 2009-05-18


Raar je zou dan eigenlijk toch 2009-05-31 verwachten....


Het is niet meer einde datum maand maar willekeurig, bij mij is het 006a CANALDIGITAAL : 2009-05-14

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
..tenzij je apparatuur op zwart gaat na uitschakeling van seca 2.. eek


Welke apparatuur -specifiek- verwacht jij dan dat er op zwart gaat met seca 3?

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb vandaag 2 nieuwe kaartjes ontvangen.

Aan de 2e kaart met stb voor 1 euro p/mnd zit ook de brief dat je 3 weken alle zenders kunt kijken.

Voor mij is dat vanaf april pas interessant en tot april wilde ik zowiezo al wachten.

Na de "alle zenders" periode zou het wel aardig zijn dan pas de hoofd kaart te gebruiken maar ja, volgens de brief zouden de oude kaartjes na 6 april niet meer horen te werken.

 

Heeft het zin om eerst de 2e 1 euro kaart te gebruiken en daarna pas de hoofdkaart?

 

Ik bedoel toch leuk alles open op de 1 euro kaart, al is het maar voor een weekje 1-6 april toch extra leuk omdat het een 1 eurokaartje is.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb per 1 maart een kaart van iemand overgenomen die ik bij mij als tweede kaart (alleen STBP) heb aangemeld.

Ik heb bevestiging van CD dat de kaart nu op mijn naam staat, maar nog geen nieuwe kaart voor ontvangen. Mijn hoofdkaart (basis + HD) heb ik al een tijd binnnen.

 

In eerste instantie is bij de verkoper nog de STBP bijdrage voor het volgende jaar afgeschreven, dat heeft hij echter laten storneren. Nu even afwachten wanneer er bij mij afgeschreven wordt........ (en ik de nieuwe kaart ontvang)

Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70

WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1

10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat degene waarvan je het kaartje hebt overgenomen iets vergeten is. Namelijk zich schriftelijk af te melden op tijd bij CanalDigitaal. Anders had CDS dat bedrag niet alvast afgeschreven.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ik ben bang dat degene waarvan je het kaartje hebt overgenomen iets vergeten is. Namelijk zich schriftelijk af te melden op tijd bij CanalDigitaal. Anders had CDS dat bedrag niet alvast afgeschreven.


Maar daar zal Vette73 geen last van hebben, want ik begrijp dat hij alles rond heeft bij CDS.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon de canal jongens bellen en zeggen dat je geen beeld heb wordt het direct opgelost alleen is het uiteraard wel een vreemde gang van zaken maar goed zijn we wel gewend van hun.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee kaarten, maar nog niets ontvangen.

Ron

Azbox premium HD en AZbox premium HD+ beide met FW5309 Multicast 1.63 Triax 78 quad koppie Wafe Frontier 55. met quad koppies. In de kast nog Topfield 4000, een Digitallworld 2000/4000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jurgen36

De kaart heb ik al een tijdje, echter geen beeld op een paar kanalen, waaronder Eurosport en Discovery HD.....ik heb het gevoel dat het probleem bij mijn Vantage ontvanger ligt. Het probleem doet zich voor bij de Aston module en bij gebruik van de interne kaart slots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...