Gast Mastertimovw Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 nieuwe kaart ontvangen, alleen sinds gisteravond geen beeld meer. oude kaartje doet het nog wel, dus dan maar zo.
HJS Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Ik ben al twee keer in hun "lokkertje" getrapt. 4 weken geleden opeens geen beeld meer met mijn oude kaart. Heractiveren via internet gaf aan dat ik al meerdere keren had geprobeerd te heractiveren. "dan maar even bellen" krijg ik iemand aan de telefoon die begint te lachen en zegt dat ik in hun lokkertje ben getrapt. ze hadden mijn nieuwe kaart weer terug gekregen en zouden hem meteen weer opsturen. een week geleden weer geen beeld op nog steeds mijn oude kaart. En je raad het al, weer geen heractivatie en weer in hun "lokkertje" moeten trappen om beeld te houden op mijn oude kaart, ze hadden mijn nieuwe kaart alweer terug gestuurd gekregen. De adresgegevens kloppen allemaal, het zal mijn benieuwen wanneer ik mijn nieuwe kaart krijg DM 7025sc dm500s t90 in aanbouw VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
Eduard07 Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Origineel bericht van: Jurgen36 De kaart heb ik al een tijdje, echter geen beeld op een paar kanalen, waaronder Eurosport en Discovery HD.....ik heb het gevoel dat het probleem bij mijn Vantage ontvanger ligt. Het probleem doet zich voor bij de Aston module en bij gebruik van de interne kaart slots Welke Aston module? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Wanneer moet iedereen de nieuwe kaart hebben ? en wanneer wordt Seca 2 uitgeschakeld ?
Moderator ceesv Geplaatst: 25 maart 2009 Moderator Geplaatst: 25 maart 2009 Op bladzijde 4 van dit topic is te lezen: Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: HJS familiepakket en ook nog niet gekregen Geen paniek er rest nog een 20 dagen in maart, Hoofdzenderpakket op Mediaguard-smartcard Indicatie bezorging van uw brief Familie-pakket februari - maart 2009 Recreatie-pakket maart 2009 Basis-pakket april - mei - juni 2009 Entertainment-pakket maart - april 2009 Combi-pakket maart - april 2009 Top-pakket maart - april 2009 Het bovenstaande overzicht is onder voorbehoud. Ga ervan uit, dat ongeveer 3 weken nadat de laatste kaarten verstuurd zijn SECA 2 uitgeschakeld wordt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Het boven staande lijstje is niet compleet. Standaard pakket en Set Top Box pakket ontbreken nog. Dit is verreweg het grootste aantal kaarten dat vervangen gaat worden dus .... wie het weet mag het zeggen. Kom er maar in CDS ... Vult u rustig aan !!!
Penthe Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Heb nog geen kaartje gezien, en eind maart komt toch behoorlijk dichtbij.
Funfreak Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Volgens een vriend van mij (hij is sat-dealer) heeft hij van CDS een mailing gehad dat kaarten voor het settopboxpakket in juni worden toegezonden.
Elwin Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Maar met een Familiepakket zou de kaart inmiddels toch wel binnen moeten zijn. Hier ook al binnen sinds 10 februari meen ik. Nog steeds alle zenders open!
leeuwsat Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Ik heb de nieuwe smartcard vorige week ontvangen. Ik heb het entertainment- en themapakket. Philips DSR8121PVR, Visiosat Bisat G3C (Astra 1-2-3), CDS Familie HD pakket
mifi Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Origineel bericht van: Elwin Maar met een Familiepakket zou de kaart inmiddels toch wel binnen moeten zijn. Hier ook al binnen sinds 10 februari meen ik. Nog steeds alle zenders open! Mijn moeder en ik hebben alletwee het familiepakket. Ik heb de nieuwe kaart een maand geleden al ontvangen, maar zij nog steeds niet. Ben erg benieuwd of ze haar vergeten zijn... m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Elwin Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Bij een vriend van mij hadden ze de kaart naar een verkeerd adres verzonden, het adres van een ander familielid(?). Beetje wazig. Ik zou is bellen met CanalDigitaal. Dan vragen ze naar je abonneenummer, en vragen ze of je adresgegevens nog kloppen. Zo kwamen we erachter dat de adresgegevens op een of andere manier niet klopte...
Gast Snoek Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Ik heb de vandaag de nieuwe smartcard ontvangen. Ik kijk het familiepakket. Jammer, kaart werkt niet in mijn diablo 2.2 Stealth 2.54 en ook niet met de Magic Cam.
despijker Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Nope, nog niet ontvangen hier. we wachten rustig af.........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen