MR_B Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Tijdens een nieuwe Vista Home premium installatie heb ik 2 partitie's aangemaakt. Na opstart is er toch maar 1 zichtbaar en 1 verborgen, hoe krijg ik die 2e partitie zichtbaar? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast ozzo Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Waarschijnlijk even onder configuratie > systeembeheer > schijfbeheer even de drive checken en desnoods opnieuw aanmaken als er nog onbenutte ruimte op de harddisk is en daarna formatteren. Wel vreemd dat een partitie niet zichtbaar is onder je OS.
MR_B Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Geplaatst: 7 maart 2009 Origineel bericht van: ozzo Waarschijnlijk even onder configuratie > systeembeheer > schijfbeheer even de drive checken en desnoods opnieuw aanmaken als er nog onbenutte ruimte op de harddisk is en daarna formatteren. Wel vreemd dat een partitie niet zichtbaar is onder je OS. Weet je de engelse benaming voor schijfbeheer ? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
winwiz Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Origineel bericht van: MR_B Origineel bericht van: ozzo Waarschijnlijk even onder configuratie > systeembeheer > schijfbeheer even de drive checken en desnoods opnieuw aanmaken als er nog onbenutte ruimte op de harddisk is en daarna formatteren. Wel vreemd dat een partitie niet zichtbaar is onder je OS. Weet je de engelse benaming voor schijfbeheer ? Disk Management ? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
MR_B Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Geplaatst: 7 maart 2009 Is gelukt, heb op management gezocht en kwam toen bij COmputer management. daar zag ik inderdaad de partitie staan zonder driver letter. daar heb ik hem kunnen formateren en nu is de partitie geheel zichtbaar en bruikbaar. dank je. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen