Moderator ceesv Geplaatst: 7 maart 2009 Moderator Geplaatst: 7 maart 2009 Op dit moment (zaterdag 11:15 uur) is door mij EenHD niet meer te ontvangen. Mijn Aston cam geeft aan: "Gecodeerd programma, controleer uw abonnement" Op de website van Canaldigitaal staat hij nog wel steeds in het overzicht bij het HD pakket. Hebben hier meer mensen last van? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Clearbluesky Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 EenHD zit ook in familiepakket. Gisteravond gewoon te ontvangen Amiko Alien SHD-8900Triax 110 cmTriax 78 cmTriax 60 cm duo lnb
Moderator ceesv Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Moderator Geplaatst: 7 maart 2009 Ja, gisteravond werkte het bij mij ook nog. Ik heb een settop pakket + HD pakket. Volgens mijn kaart heb ik als pakket 56-57,62-63. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youriy Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 bij mij werkt het nu ook gewoon wel. maar ik heb gelezen van iemand die ook als enigste in het HD-pakket eenHD niet kon ontvangen. (op de canaldigitaal fanclubsite) t'is wel de enigste zender die behalve in het HD- ook in een ander pakket zit. ik heb 57 62 en 63 op de kaart staan en kan alle zenders ontvangen. wat zou die 56 dan zijn?? misschien dat dat "bijt"? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Gast peterrr Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Hier ook geen EenHd... Wel balen ik kijk er graag na. zomaar ineens? Mtv erbij een eraf? Zoom ( ) eraf Zen erbij. Word wel cd moe onderhand, groet peterr
Alfons Verbiest Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Ik heb het Entertainment + HD pakket en momenteel geen probleem met de ontvangst van Een HD.
edbe Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 hier ook nog beeld op een hd met Familie pakket. 2 x Gigablue UHD & Bigsat - Wavefrontier T90 under construction
satsi Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Heb momenteel Een HD ontvangst met een HD pakket. Gr. Satsi
thierry Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 hier alles ok dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
freeck Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Hier ook geen beeld van Een HD. Liep dit mogelijk samen met het aflopen van het openstellen van alle kanalen nav de intro van de nieuwe smartcard? Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI
Gast NerdOne Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Na afloop van de 3 weken 'alles open' periode ook hier geen beeld meer op Een-HD, maar wel HD-pakket abo. Bye, Arno.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Moderator Geplaatst: 8 maart 2009 Volgens de site van Canaldigitaal hoort bij het HD pakket ook EEN-HD. Ik heb zaterdag morgen voor het eerst dit probleem gemerkt, dat was meerdere dagen na het aflopen van de 3 weken "open termijn". Het zijn dus duidelijk de kaarten met een settop pakket en een HD pakket, waar het eraf is. Kennelijk hebben ze de toewijzing niet goed geprogrammeerd. Eens kijken wat er na het weekeinde gebeurt, en wat Canaldigitaal voor reactie geeft op het andere forum. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast peterrr Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Ik heb 2x online opnieuw ge-heractiveerd 1x per telefoon Maar Eenhd en rtl8 werken nog steeds niet. Bij alle andere zenders krijg ik eerst in beeld: "dit kanaal zendt niet uit of is niet beschikbaar" en na 15 sec pas beeld. Hummie heeft de laatste software groet peterr
youriy Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Origineel bericht van: ceesv Ja, gisteravond werkte het bij mij ook nog. Ik heb een settop pakket + HD pakket. Volgens mijn kaart heb ik als pakket 56-57,62-63. ik begrijp dat het inmiddels weer werkt na een nieuwe puls. staan er nu nog steeds dezelfde pakketten en datum op de kaart? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Moderator Geplaatst: 10 maart 2009 Na wat discussie met Canaldigitaal werkt het weer. Dezelfde pakketten staan hier nog steeds op de kaart, ik denk dat er bij Canaldigitaal wat over het hoofd gezien was met de rechten toewijzing van de diverse pakketten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen