peterksr Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 hallo, ik heb het boekhoudprogramma king voor windows welke op xp draaid. nu wil ik dit gaan instaleren op een andere computer met win xp maar krijg bij instaleren de foutmelding uw systeem moet minimaal 32mb intern geheugen hebben. wat kan ik hier aan doen ik heb op deze laptop 2 gig interngeheugen . op een gewone desktop draaid het programma ook onder winxp. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Sjattuh Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Wat is de exacte foutmelding? Staat er geen error code in het vensterbalkje? Wat zijn verder de specs van de PC waar het niet op werkt? (CPU, Videokaart etc) Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
WPW Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 De video kaart waarschijnlijk, of de resolutie/kleuren staan niet hoog genoeg. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peterksr Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Wat is de exacte foutmelding? Staat er geen error code in het vensterbalkje? Wat zijn verder de specs van de PC waar het niet op werkt? (CPU, Videokaart etc) oke hier de specs. acer Hp pavillion dv9770 met NVIDIA Gforce 8400M GS beeldkaart DUAl cpu T5450 1.66 GHz 3.00 GB besturing win xp profesional service pack 3 in voeg een bijlage van het foutmeldingsscherm toe. gr peter 1 maal VU+ DUO +
jacobus Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 is het oude software? Mogelijk heb je teveel geheugen aan boord (voor deze toepassing), waardoor deze software niet in staat is het juist te herkennen
peterksr Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 ja het is wat oudere sofware maar het gekken op mijn gewone pc draaid het wel onder win xp . ik heb daar ook een multiboot xp en vista op staan. weet jij toevallig hoe ik dit kan oplossen ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
WPW Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 De oplossing gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peterksr Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: WPW De oplossing helaas ik krijg nog steeds de zelfde foutmelding gr peter 1 maal VU+ DUO +
WPW Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Haal er wat ram uit tijdelijk, met 3g mot er 1x1 en 1x2g inzitte, haal die 2g er dan effe uit. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peterksr Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 oke ga ik maar eens proberen dan kan ik het dan later gewoon weer terug zetten en werkt het programma dan wel denk je ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: peterksr oke ga ik maar eens proberen dan kan ik het dan later gewoon weer terug zetten en werkt het programma dan wel denk je ? gr peter kan je mij mischien vertellen waar dit zit ?,ik heb drie klepje twee voor de harddisken en een grotere klep hieronder zitten wel wat insteek dingen maar ben gewent aan pc geheugenstrips maar dit ziet er anders uit. zijn deze kleiner en breder en zijn ze liggen gemonteerd ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
WPW Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 http://images.google.nl/images?hl=nl&q=laptop%20ram&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peterksr Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Hallo WPW , het is gelukt hoor heb eerst een gedeelte geheugen uit de laptop gehaald en king instalatie werkte perfect. bedankt voor jr ondersteuning en gedult. vr groet peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen