peterksr Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 hallo, ik heb windows xp geinstaleerd werkt goed maar als ik door het beeld scrol lijkt het net of het golft over je beeld (ik bedoel golven als in het water) zal wel een beeld instelling zijn maar weet alleen niet hoe ik dit moet oplossen. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gekkenhuis Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Heb je wel de goede drivers voor je videokaart geinstalleerd? Vriendelijke groet, Gekkenhuis
Sjattuh Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 wat gekkenhuis zegt, als ik PC's (her)installeer dan heb ik ook een golvende beweging als ik bv scroll in internet explorer. Dit is altijd verholpen na het installeren van de juiste VC drivers. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
peterksr Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 oke, na wat speurwerk driver voor xp gevonden voor mijn video kaart golven zijn gaan liggen nu bedankt voor de info gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast hummiesat Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Bij het surfen wil men toch meestal golven?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen