ikbennico Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Ik kwam deze image tegen op de denktenk. Deze zal ik vandaag flashen.(zat er al op te wachten) Suc6 hiermee. Nico DGStation / Abcom CubeRevo Serie svn9047 NLB (binaries) v1.29 --------------------------- WEBIF login: root wachtwoord: relook EERSTE KEER BOOTSCREEN PANIC IS EINDELIJK FIXED ! Opgesteld door: Dexter Release datum: 7 maart. 2009 Wijzigingen: * Update - SVN9047 + + sbox skin binaries + po-bestanden. * Plugins - bijgewerkt favpip 2.1.0 * Plugins - bijgewerkt hddtemp 0.0.7 * Plugins - alle standaard in / var / plug-in . * Emu - mbox 0.4 bèta 0023 * Webif - emu en newcs selectie is eenvoudiger gemaakt. * Skins - deepblue en grijs bijgewerkt. * Emu - EVOCAMD is niet langer opgenomen in NLB image, er is geen support voor. * Kaartlezer-DGS Release had problemen met Nagra3 kaarten. deze werkt. * DGS webif - bijgewerkt Geckow webif naar 1.3.1 (07.03.2009) Je kan hem hier binnen hengelen http://www.denktenk.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=8363&forum=60
Moderator wiz Geplaatst: 7 maart 2009 Moderator Geplaatst: 7 maart 2009 goed nieuws voor de incubuscamd gebruikers. Als je in het NLB panel de hotfix installeert wordt incubus geupdate naar 0.7. Deze was niet op tijd gereed om in het image te zetten, maar met de hotfix wordt dat dus alsnog gedaan. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
satlover01rob Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 is het wel de moeite om up te daten? zoveel vernieuwingen zijn er niet, die hotfix zou er ook mogen zijn voor de vorige NLB versie. satlover forever
satlover01rob Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: bla is het wel de moeite om up te daten? zoveel vernieuwingen zijn er niet, die hotfix zou er ook mogen zijn voor de vorige NLB versie. edit: zie forum denktenk (pagina3 pack.tar.gz). satlover forever
bellejt Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Niets verniewend.Zelfs slechter dan vroeger.AV instellingen niet meer in te stellen.Geven Panic.Wanneer zullen ze ginds eens groot worden en een degelijk werkende image uitbrengen.Toch Thks voor al de mensen die de alternatieve uitbrengen. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
satlover01rob Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: bla Origineel bericht van: bla is het wel de moeite om up te daten? zoveel vernieuwingen zijn er niet, die hotfix zou er ook mogen zijn voor de vorige NLB versie. edit: zie forum denktenk (pagina3 pack.tar.gz). http://rs542.rapidshare.com/files/206496668/pack.tar.gz vul **censuur** in op de sterretjes satlover forever
satlover01rob Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 http://www.google.be/search?hl=nl&q=files%2F206496668%2Fpack.tar.gz&btnG=Google+zoeken&meta= satlover forever
ikbennico Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Zelf heb ik ook wat probleempje met name panic. De box draaide een paar uurtjes prima maar ineens panic. Dus ff rebooten maar na start->panic. Ik zie wel de info banner maar daarna panic. Na diversen reboots nog steeds direct panic. Zelf nadat ik opnieuw r9047 flash nog steeds hetzelfde. Ben nu terug gegaan naar r8873 en die loopt prima. Beetje vreemd misschien krijg ik (of iemand) nog een helder moment.
omanski Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 @Nico, Ik had zelfs al tijdens het flashen een Panic....erase/flash/panic bleven maar knipperen. Toch bleek de installatie helemaal goed gegaan, verder geen melding weer gehad. Dus mijn bevindingen zijn goed met de 9047, gelukkig maar, want ik had genoeg problemen met de 8873, in tegenstelling tot anderen.... Blijkbaar geeft het bij meerdere mensen weer andere resultaten. Ik heb in ieder geval nu weer een (voorlopig?)stabiel draaiende box. Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Sepp2 Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Hier ook dezelfde problemen met Panic , Ook met Sifteam image krijg ik dezelfde panic melding. Opnemen is ook niet alles, halverwege stopt de opname en altijd als het spannend word...... Gr Sepp
CB1 Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Ik dacht dat het aan mij lag maar hier ook. Opname stopt vanzelf. Ik wil eigenlijk gaan testen of dit met timeshift te maken heeft. Met name timeshift bij opname aan. Misschien dat dit niet werkt. Gr Cb1
ikbennico Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Geplaatst: 11 maart 2009 Origineel bericht van: omanski @Nico, Ik had zelfs al tijdens het flashen een Panic....erase/flash/panic bleven maar knipperen. Toch bleek de installatie helemaal goed gegaan, verder geen melding weer gehad. Dus mijn bevindingen zijn goed met de 9047, gelukkig maar, want ik had genoeg problemen met de 8873, in tegenstelling tot anderen.... Blijkbaar geeft het bij meerdere mensen weer andere resultaten. Ik heb in ieder geval nu weer een (voorlopig?)stabiel draaiende box. @omanski Bij iedereen is het probleem anders. Ik zal het nog eens proberen misschien had ik wel een ongeluksdag. Het is alleen jammer dat r9057 niet echt is. Ik dacht dat r9057 uitkwam omdat er behoorlijk wat probleempjes waren,maar voorlopig moeten we het met r9047 doen.(jammer) Maar goed het blijft hobbyen,anders is de lol er snel af als er niet iets vernieuwd/verbetert in deze hobbybox is.(het word anders zo saai) Nico
omanski Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Citaat: Ik dacht dat r9057 uitkwam omdat er behoorlijk wat probleempjes waren, maar voorlopig moeten we het met r9047 doen.(jammer) Maar goed het blijft hobbyen,anders is de lol er snel af als er niet iets vernieuwd/verbetert in deze hobbybox is.(het word anders zo saai) @Nico, Nou het stabiele is er al lang vanaf, loopt hier regelmatig vast zelfs bij zappen. Heb time-shift uit gezet en nu lijkt de opname goed te verlopen. Maar even wachten op de nieuwe NLB. Je hebt wel gelijk met dat "het een hobby-box" is, maar daar hebben de huisgenoten helemaal géén boodschap aan....dat 'rotding' !!!! begrijp je. En nu hebben "ze" de keyfilestructuur ook nog om zeep geholpen, heb ik daar weer mee lopen prutsen....maar het nog niet voor elkaar ! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen