edbe Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 ik zie dat jullie een aantal Belgische HD kanalen hebben, waarom zijn die niet in het Tv Vlaanderen HD pakket terug te vinden. of is het een kwestie van tijd of geld ! 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Triss Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 vroeg ik me ook al af... je hebt trouwens ook al canvas/ketnet HD op belgacomtv... dm800hd, dm8000, wdtv live, multytenne 45 twin.
Gast patje7of9 Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Canvas/ketnet HD zend nog niets uit in HD, de officiële start is in de loop van het jaar.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Maar het kanaal is er wel op Telenet en BelgacomTV. En vermits de bitrate op die ene Vlaamse transponder nogal aan de lage kant is, zou het zeker een troef zijn om Ketnet/Canvas HD ook in het aanbod te hebben. Ook VTM HD blijft maar achterwege.
digitaal kijker Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 zodra ze een extra transponder aankopen op de 23.5 dan kan het er miss bij zijn. miss met de andere NED1-3 HD voor VTM HD en Canvas/ketnet HD. dat was mijn idee om het zo te doen,kunnen ze dan delen voor TVV en CD,enkel VTM HD zou voor TVV zijn. maar die hebben minder zenders in hun aanbod dan CD op de 23.5 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast calculator Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Ik denk dat het een kwestie van tijd is. Ze kunnen het echt niet maken als CanvasHD straks veel HD producties uitzendt dat ze als enige aanbieder in Vlaanderen het niet aanbieden.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Origineel bericht van: calculator Ik denk dat het een kwestie van tijd is. Ze kunnen het echt niet maken als CanvasHD straks veel HD producties uitzendt dat ze als enige aanbieder in Vlaanderen het niet aanbieden. Ik vermoed dat we zullen moeten wachten tot de Nederlanders hun HD zenders krijgen, en aangezien ze er ongeveer 5 op een transponder kunnen zetten zou dat ideaal zijn voor NED1 HD, NED2 HD, NED3 HD, Ketnet/Canvas HD en VTM HD. Voordeel is dan dat ze 4 van de 5 zenders ook aan de Nederlanders kunnen aanbieden (VTM HD mag niet omwille van rechten). Spijtig genoeg hebben die Nederlandse HD zenders wel nogal wat vertraging. Of we dan echt onze Vlaamse HD zenders zullen krijgen zullen we maar zien als het zover is. Ik begrijp bijv. niet waarom ze Melodyzen niet vervangen door Ketnet/Canvas HD. Dat zou toch ook voor de meeste Nederlanders een verbetering zijn ? Of is men dan bang voor jaloezie omdat de Vlamingen dan al 2 openbare HD zenders hebben, en de Nederlanders nog geen ?
Lithion Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Ketnet/CANVAS HD zendt praktisch geen HD programma's uit, dus de echte meerwaarde daarvan is nog redelijk beperkt. Enige voordelen zijn de hogere bitrate en de professioneel ge-upscaled beeld.
satfanaat Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Vtm hd zend maar enkele programmas uit in hd de rest word uitgezonden in sd kwaliteit.
satfanaat Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 er zijn nog 4 hd zenders die worden gemist in het hd pakket namelijk:ketnet/canvas hd,vtm hd,eurosport hd en een goede hd filmzender.die mogen wat mij betreft zo snel mogelijk toegevoegd worden.
satfanaat Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 binnenkort komen er enkele nieuwe hd zenders bij in het hd pakket.zo meld tvvlaanderen.
Elwin Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Waar is dat te vinden dat er nieuwe HD-zenders bij TVV komen? Dan zouden die HD-zenders waarschijnlijk ook bij CDS te zien zijn.
satfanaat Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Origineel bericht van: Elwin Waar is dat te vinden dat er nieuwe HD-zenders bij TVV komen? Dan zouden die HD-zenders waarschijnlijk ook bij CDS te zien zijn. dit bericht komt van tvvlaanderen klantendienst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen