Elwin Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Helaas mogen ze VTM HD niet delen met Canal Digitaal, anders was het misschien makkelijker geweest, en konden CDS en TVV samen de transponder financieren...
TokeMUp Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker op 1 west zitten een paar van die HD zenders en op de sky uk ook een paar in HD,en de SD versies met +1 en +2 en +1.5 enzo van bepaalde zenders. daar heb je er heel veel op, maar men moet ook eens denken aan uitzendrechten soms of dit mogelijk is die engelse zenders toe te voegen voor nederland en belgie,daar die toegespitst zijn op de UK en eire. het aanbod bij Belgacom in HD is wel al heel erg groot,maar wel verdeeld over verschillende dure paketten. Hier ben je wel appelen en peren aan het vergelijken. Weet je hoeveel klanten BSKYB al heeft en wat die per maand moeten neertellen? Heb je het prijskaartje van hun HD pakket bekeken? Uiteraard gaan er mensen bereid zijn dit ook neer te tellen voor een groot aanbod aan zenders. TVV zit nog in de fase van bekendheid winnen en klanten winnen. Het zal er wel van komen maar het heeft zijn tijd nodig. Ook moet je uw klanten leren kennen. Daar bedoel Ik mee dat het geen zin heeft een sport zender in HD toe te voegen als uw klanten geen interesse in sport hebben. (die is maar een voorbeeld!! voor dat er weer een aantal gaan posten van Ik kijk wel sport) mvg
digitaal kijker Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 uitzendrechten hebben daar wel mee te maken, je kan niet zomaar een filmzender doorgeven die rechten heeft op bepaalde films die in nederland en belgie exclusief te zien zijn bij prime of film1. of sportuitzendingen die deze uitzenden. en over dat geld hebben voor een transponder. er moet wel eerst nog een transponder zijn hé die vrij is en waar ze dan nog zenders op kunnen zetten. het idee dat ik hier al eens heb gemeld zou zeer goed kunnen zijn. Canvas/ketnet HD,VTM HD,NED1 HD tot 3 voor belgie en voor nederland enkel deze zenders zonder VTM HD,zo delen ze een transponder en kunnen ze kosten delen, enig probleem nog, NED1 tot 3 HD is nog niet gestart. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
TokeMUp Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker uitzendrechten hebben daar wel mee te maken, je kan niet zomaar een filmzender doorgeven die rechten heeft op bepaalde films die in nederland en belgie exclusief te zien zijn bij prime of film1. of sportuitzendingen die deze uitzenden. ??? Heb Ik ergens gezegt dat er geen uitzendrechten dienen betaald te worden? Of antwoord je niet op mijn post? mvg
digitaal kijker Geplaatst: 5 mei 2009 Geplaatst: 5 mei 2009 wat heeft TVV of CD nu te zien met BSKYB, aanbod van zenders die gecodeerd zijn door sky uk mogen niet door CD of TVV doorgegeven worden, en ja,ik weet dat de uk en ierland veel meer kijkers heeft dan nederland of belgie en groter is, maar dat heeft niks te maken met zenders toevoegen die bij sky uk worden doorgegeven. daarom dat je in nederland of belgie die zenders niet kan zien bij CD of TVV. dat ze in de uk en ierland een groter HD aanbod hebben voor 10€ extra snap ik wel, je kan dan ook het aanbod en beschikbare transponders niet vergelijken met TVV of CD. die hebben nog niet zoveel omzet dan een sky uk die ook in het buitenland nog kijkers heeft zonder dat we die meerekenen. maar uitzendrechten hangt wel samen met beschikbaar zijn van een zender in belgie of nederland. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
satfanaat Geplaatst: 17 mei 2009 Geplaatst: 17 mei 2009 Eurosport hd is nu beschikbaar.Maar nog steeds niet bij tvvlaanderen.En of dat er ooit van komt valt af te wachten. Dm 800 hd /sky uk/sky italia/premiere/canal digitaal/tv vlaanderen/canalsat/canal+/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen