Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Ik heb sinds gisteren code e36 smartcard niet uitwisselbaar. Heeft iemand de oplossing<P><BR> johnny.willems@wxs.nl
alfadude Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Ja, je moet daar dan de crd clearbuffpace overheen gooien dan werkt alles weer goed. <A HREF="http://www.crosswinds.net/~pace501/" TARGET=_blank>www.crosswinds.net/~pace501/</A> Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 ja alleen het probleem is cardmaster werkt niet. Als je op connect klikt loopt alles vast en doet het niks meer. Hoe verder
alfadude Geplaatst: 3 mei 2001 Geplaatst: 3 mei 2001 Cardmaster loopt inderdaad vast als de com instellingen niet goed zijn.<BR>Voor je op connect duwt moet je zorgen dat je de compoort juist hebt gekozen (1 of 2)<BR>en dat de mhz goed staan ingesteld..<BR>In het totaal zijn dat 4 mogelijkheden dus je kan het zelf gewoon proberen tot hij het wel doet..Ook moet je zorgen dat de kaart er al inzit anders loopt hij ook vast..<BR>Dat vastlopen is eigenlijk het wachten op een atr dus als er iets verkeerd staat heb je het zitten..<BR>Normaal moet je het nu kunnen oplossen..<BR>Good luck<BR>AlFaDuDe Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 ik heb het met cardwizzard gedaan en dat werkte. Ik heb weer beeld. Hartelijk bedankt
Aanbevolen berichten