theparasol Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Altijd de provider de schuld geven en maar mopperen dat de servicedesk geen fries spreekt
Neptunus Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Nou, niet alleen in Friesland hoor! Bij ons Gelderland zijn wij afhankelijk van UPC en die kunnen er ook wat van. Slechte ervaringen mee gehad! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Terradon Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 friesland he............. hebben ze daar kabel dan ? whistle Jazekersssssssssssssssss maar dan wel naar de satelliet ontvanger toe
grunnsat Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Geplaatst: 11 maart 2009 Origineel bericht van: Ome Merde Ziggo al zouden ze het 1Tbps maken voor € 4,95 de maand, bij merde komt het er niet meer in. vaker offline dan online en een helldesk van niks. neen, ik dank u vriendelijk merDe Hier in Grins heben we nergens last van. Ik kan het kantoor van Ziggo bijna zien staan.
Ome Merde Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 gooi d'r es een klinker door de ramen en vraag dan wanneer ze eens van plan zijn te reageren op mijn aangeschreven reclamatie van november 2008 ballentent, voor mijn part brandt het pand tot de fundering toe af merDe deze ruimte is te huur
mereltje Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Origineel bericht van: Ome Merde gooi d'r es een klinker door de ramen en vraag dan wanneer ze eens van plan zijn te reageren op mijn aangeschreven reclamatie van november 2008 ballentent, voor mijn part brandt het pand tot de fundering toe af merDe Zo heb ik al eens een uitje naar Heerenveen willen organiseren,Abel telecom bezoeken Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Ome Merde Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 die waren failliet (= helaas voor veel Abel klanten een redelijke reden). Ziggo (@Home) is niet failliet, zij zijn te beroerd hun diensten goed te leveren en wanneer je stennis gaat schoppen, hun kop in het zand steken. oplichters zijn het ... merDe deze ruimte is te huur
klinkie Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 klinker mot je mij hebben dat zeg ik ..............linux
mereltje Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Origineel bericht van: Ome Merde die waren failliet (= helaas voor veel Abel klanten een redelijke reden). Ziggo (@Home) is niet failliet, zij zijn te beroerd hun diensten goed te leveren en wanneer je stennis gaat schoppen, hun kop in het zand steken. oplichters zijn het ... merDe Maar toen waren ze nog niet pleite, werd je er van. groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
grunnsat Geplaatst: 19 maart 2009 Auteur Geplaatst: 19 maart 2009 Mogelijk zal de snelheid van het Z3i pakket over een jaar op 80Mb download en 10Mb upload liggen. !00Mb of 120Mb download zouden later in 2010 nog kunnen volgen. Soms is kabel toch best wel leuk, of niet soms?
maxloader Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Citaat: Alleen véééééél.... te duur Volgens diverse berichten/fora zou de prijs na de invoering hier van gelijk blijven. En met de kabel heb je wel de snelheid die opgegeven wordt, dit in tegenstelling met ADSL (waar je alleen 20 mb haalt als je in de centrale woont ) Prijs vind ik persoonlijk redelijk. Live life to the Max(loader)
grunnsat Geplaatst: 17 april 2009 Auteur Geplaatst: 17 april 2009 Vandaag een brief gekregen van Ziggo. Het modem komt eerstdaags binnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen