Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een vriend van mij heeft via dit forum een Irdeto kaart overgenomen en is intussen ook al overgeschreven. Hij heeft het basis pakket + eredevisie live. Nu werkt het basis pakket wel maar eredevisie live werkt niet, ook na diverse updates.Hij is vandaag even bij mij langs geweest, en zag dat hij een Irdeto Delta card heeft, ik zelf heb een Irdeto Epsilon kaart. Kaart heeft dezelfde afbeelding, diegene met die twee handjes er op. Bij heraktivering wordt de kaart herkend, kan het zo zijn dat de Delta card een oudere versie is en daardoor niet werkt voor eredevidie live ???

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Ik zal de vraag nog iets anders stellen, heeft iemand eredevisie live werkend op een Irdeto Delta card dus niet de Epsilon kaart.

Salu2, D.Quijote

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Op Eredivisie 1 krijg ik wel een Irdeto CAID mee (0622) op Eredivisie 2/Sport1.2 alleen een Seca CAID (0100). Het zou voor de decodring niet uit mogen maken of het een Delta of Epsilon kaart is. Irdeto-II algoritme staat op de kaart of niet. Dus als de andere Irdetozenders het wel doen op deze kaart zou Eredivisie dat dus ook moeten doen.

Wat wel uit kan maken is het gebruik van de Irdeto-CI. H ad vroeger goede ervaringen met de AplhaCrypt en de Irdeto CI (901275).. Wellicht is hier iets mee te doen?

P.S.

Net nog even op L*****Sat gekeken en ook daar wordt alleen op Eredivisie 1 een Irdeto 2 CAID meegestuurd..

Geplaatst:

Er wordt geen CI gebruikt. Dat van Eredivisie 2 weet ik dat het niet op deze kaart kan. Blijft wel vreemd want kaart is diverse malen hergeaktiveerd voor eredevisie live geld wordt ook afgeschreven, of die jongens van CDS maken een fout.

Salu2, D.Quijote

Geplaatst:

Vraag

Ik ontvang CanalDigitaal met een Irdeto kaart en heb geen beeld op EredivisieLive 2, hoe komt dit?

Antwoord

Het Eredivisie Live 1 kanaal wordt in zowel Irdeto als in Seca (Mediaguard) codering aangeboden. Het tweede kanaal (Eredivisie Live 2), welke zich op ASTRA 23,5 bevindt, wordt alleen in SECA (Mediaguard) aangeboden.

Begint uw kaartnummer met een 1, dan heeft u een Seca kaart. Begint het kaartnummer met een 4, dan bent u in het bezit van een Irdeto kaart en kunt u Eredivisie Live 2 niet ontvangen.

bron :canaldigitaal

Rienk

Geplaatst:

@ rienk je hebt het hele verhaal niet goed gelezen. Probeer het nog eens :D

Salu2, D.Quijote

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Duidelijk. Dan doet je EMU het dus niet goed. Waarschijnlijk wel updates, maar geen activering.

Tip: Leen even een Irdeto CI en doe de activatie opnieuw

Geplaatst:

Hij heeft geen CI, misschien ligt het probleem bij zijn decoder. Ik zal nog eens een upate doen als zijn kaart in mijn decoder zit en kijken of dit dan wel werkt.

Salu2, D.Quijote

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen