Ga naar inhoud

Technisat Multytenne Astra1,2,3,Hotbird werkt deze vanuit Madrid

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Technisat Multytenne

Goedkope 4 in 1 oplossing van schotel, switch en 4 ontvangstkoppen in 1 schotel. Voor ontvangst van 4 satellieten op een optionele DiSEqC geschikte satellietontvanger. Compleet alles in een pakket.

Zou deze werken vanuit Madrid ???

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

• Moderator
Geplaatst:

Ik vermoed, dat Madrid te ver zuidelijk ligt, om alle sat's goed te ontvangen. Naarmate je steeds zuidelijker komt, staan de sats relatief gezien steeds verder uit elkaar.

Dat betekent, dat je maar een of 2 nabuur posities afgesteld krijgt, en daarna langs de overige sat's kijkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Afgelopen zomer een multytenne geprobeerd in zuid Frankrijk (20 km ten noorden van de Pyreneeen) maar zonder succes.

Door het zoeken van een gemiddelde in sterkte van ontvangst waren Astra 1 en astra 3 redelijk goed te ontvangen. Maar als ik deze twee had, geen astra 2 en geen hotbird.....

Madrid ligt nog zuiderlijker, dus ik geef je weinig kans frown

grt. Teun

• Moderator
Geplaatst:

Hetgeen dan hierbij mijn theorie bevestigt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• 2 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen