newbier Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Hoi, ik snap er niks van. Ik kon altijd via ipadres:poortwebinfo info in de browser bekijken van mijn CCcam server. Hij draaid wel maar ik kan niet meer via de browser info bekijken. heb hem al een keer uitgezet en weer aan maar geen resultaat. Heeft iemand een id wat het kan zijn of wat ik nog kan proberen? ik heb ook al de poort veranderd in de cfg. gr newbier
Tonskidutch Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 ? Citaat: Ik kon altijd dus die poort heeft newbier wellicht niet dicht gezet, al is dat in je lan niet van toepassing (of je bent aan het routeren) kijk eens of de receiver misschien door diverse herstartende apparaten een ander ipnummer heeft gekregen, indien op DHCP ingesteld. chiao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
newbier Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Geplaatst: 17 maart 2009 Hoi, Het betreft natuurlijk een lannetwerk. Ik heb alles geprobeerd zelfs met een lege CCcam.cfg geen connectie met de webinfo. Iemand nog een idee wat ik kan doen. gr Newbier
Cobus R Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Zet de CCcam er dan eens opnieuw in. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Tonskidutch Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 betreft het enkel die pagina? kun je de NSLU2 z'n eigen webinterface openen? heb dat al eens gehad op de dreambox zelf waar ik een onzuiver ipkg installeerde en toen was het mis heb de CCcam er toen inderdaad weer opnieuw opgezet chiao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
chrisch Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 als je de ipkg net-tools hebt geinstalleerd, kan je kijken met netstat of cccam wel luistert. Misschien kom je daarmee iets verder... Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen