Ga naar inhoud

Canaldigital op zwart met cccam

boaz

Aanbevolen berichten

Mijn dreambox draait al weken met de laatste cccam op de nieuwe CD kaart. Vandaag ineens alle kanalen op zwart, met de melding no or unknown card.

Oude kaart erin en weer beeld, nieuwe erin zwart.

Vreemde is dat de entitlements nog hetzelfde zijn.

Meer dreamboxen op zwart?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Box staat nu een tijdje op SBS6, na enige tijd even beeld en geluid, maar voor ik blij kon worden stond en staat het beeld weer stil.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, da's dus nadeel van een verkeerd prefix. Lijkt me toch echt een algemeen probleem.

Vreemd overigens wel dat ik na online heractivatie aanvraag het bericht kreeg dat ik dat al had aangevraagd......

Nu overigens op de site alleen een algemeen verhaal over niet gecertificeerde ontvangers.

U heeft in het afgelopen uur reeds een activatiesignaal aangevraagd.

Het activatiesignaal dat naar uw smartcard is verzonden, blijft zich herhalen tot 23:59u.

Heeft u na 23:59 nog geen beeld, vraag dan opnieuw een activatiesignaal aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier het beeld op zwart. Even een belletje naar CD.

Wat voor een ontvanger heeft u?

Een Dreambox.

Dat is geen gecertificeerde ontvanger.

Maar deze ontvanger doet het al jaren probleemloos met CD

Uw oude kaart zou het moeten doen, het beste kunt u even langs uw leverancier om de nieuwste software op uw ontvanger te laten zetten.

Dank u en goede avond.

Ehhh. ik draai dus de laatste PLI en CCcam 2.0.11.

Oude kaart werkt prima, nieuwe kaart dus niet meer. Handig als je twee sloten hebt :D

Card info:

Management: 2009-07-01

CD 2009-07-01

en nu maar afwachten .... ik heb geen zin om een gecertificeerde ontvanger te kopen en deze weg te doen.

Work 2 be Free

Link naar reactie
Delen op andere sites

en jij Apke hebt tegen wil en dank in

de support van Canal DIGITAAL telefonisch verklaard een dreambox te hebben.

nou moedig hoor.

die s3 is gewoon een monster

en de ultieme test zou een gecertificeerde receiver met 2 CI's en 2 kaarten zijn,

1 CD

2 Premiere

1 CD

2 TVV

1 CD

2 Digital+

etc

maar die combinatie heb ik nog nergens kunnen aantreffen

want een enkele kaart is meestal wel goed werkende te krijgen

twee kaarten mogelijk helemaal niet.

chiao

Can't Find My Way Home

Ellen Mcllwain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week hetzelfde probleem gehad, alles op zwart.

Oude kaart erin en kijken maar.

Site vam kanaal+ geraadpleegd, echter geen oplossing.

Wou een mailtje sturen, en zag daar de mogelijkheid te controleren welke kaarten op mijn naam staan.

En ziedaar de nieuwe kaart kwam er niet in voor.

Alsnog mailtje gestuurd, met de melding dat de nieuwe kaart niet op mijn naam geregistreerd is.

Volgende dag een mailtje terug, dat ze de kaart op mijn naam hadden gezet. Kaart weer in de reciever geplopt, uurtje op sbs6 laten staan en ziedaar we konden het nl pakket weer koekeloeren.

Dit in een DM600 met CCcam 2.011. Bij entitlements staat nu een geldigheid tot: 2009-05-07 . :D

Greetz Petry.

Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Petry,

Bedankt voor je antwoord. Mijn nieuwe kaart zie ik niet als ik inlog bij CD. Een mailtje is inmiddels naar de Helpdesk gestuurd.

Over de Dreambox ..... ik zie ze graag binnenkomen met een huiszoekingsbevel cool

Zolang ik netjes mijn rekeningen betaal is er volgens mij weinig aan de hand en zijn ze wettelijk verplicht om mij hun dienst te leveren. Volgens hun site ben ik niet verplicht een gecertificeerde ontvanger te gebruiken, dat zou koppelverkoop zijn.

Work 2 be Free

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb/had 2 nieuwe kaarten die niet werkten, zojuist even gebeld met CD en daarna nog eens gekeken naar mijn smartcardnummers, oude kaartnummers waren keurig vervangen door de door mij aangegeven nieuwe kaartnummers.

Vervolgens de heractivatie even ingevuld op internet en op SBS6 afgestemd, binnen 5 minuten op beide kaarten weer beeld.

DM800HD, Gemini 4.1 met CCcam 2011, ter info voor jullie.

Nvidia shield TV, VU+ DUO2 VTI.   VU+ DUO VTI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel leuk om zo voor 1 euro pm een extra kaart te kunnen krijgen.

Je hebt nu dus 1 op naam en de nieuwe nog niet.

Die ga je dan koppelen en dan heb je op beide beeld.

Vervolgens als de eerste kaart niet meer werkt ga je een klacht indienen en krijg je een nieuwe.

Of zou het niet. sick

My DM7025 is MiLo-powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de website vindt ik ook enkel mijn oude kaart, tenminste bij resetten pincode, nergens anders vond ik een kaartnummer tot ik een mailtje aanmaakte, ook daar enkel het oude nummer.

Ben benieuwd.'t is druk zeggen ze, kan 10 dagen duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.