Gast peterb Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 ben in dit tv tje bezig hoor wel dat het audio ic werkt maar er komt geen geluid van de zenders. wie kan mij helpen.
Snurker Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Misschien staat de ontvanger op een ander land-systeem ingesteld wij gebruiken B/G kijk maar in de gebruiksaanwijzing Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Steve Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 als je iets aansluit via scart ?heb je dan wel geluid ?
Gast peterb Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 ok jongens allereerst bedankt voor de reactie's. ik ga het vandaag even proberen . laat het wel horen
Gast peterb Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 heb geprobeerd op scart werkt het wel goed. dus wel geluid,kan ook niet in menu. denk eerder aan hotelmode of zo. maar hoe kom ik hie van af???
Steve Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 druk op de a.b. de toetsen i , geel,en de prog toets in. selecteer dan no voor de hotel mode. daarna bevestigen met de rode toets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen