ViCcO Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Nu CDS en TVV met een nieuwe codering (mediaguard 3) gaat werken komt er nu dan eindelijk ook een einde aan de irritante media highway epg oplossing?
Littlesat Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 De codering staat los van de kaart. Heeft helemaal niets met elkaar te maken... Het wordt wachten totdat ze de Neuro-EPG eindelijk goed hebben voor de "oude" bakken... Vorig jaar was het een ramp (ontvangers crashten) en daarom hebben ze het weer teruggezet naar de oude EPG. BIENTOT(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Is die Neuro een beetje een fatsoenlijke EPG? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
W3ird_N3rd Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Origineel bericht van: Neptunus Is die Neuro een beetje een fatsoenlijke EPG? Wat mij betreft is alles wat geen standaard DVB-EPG is geen fatsoenlijke EPG. Nee dus. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Brambo's Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Dat ze nu toch eens de gewone (dus standaard) EPG nemen want momenteel is het allesbehalve ideaal (1,5 tot 2 dagen max.) - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Littlesat Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Citaat: Wat mij betreft is alles wat geen standaard DVB-EPG is geen fatsoenlijke EPG Dit is wel heel erg kortzichtig(!) De Nagra-EPG is prima(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Amager95 Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Alleen de EPG van de Duitse publieke zenders zijn van kwaliteit.
W3ird_N3rd Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Wat mij betreft is alles wat geen standaard DVB-EPG is geen fatsoenlijke EPG Dit is wel heel erg kortzichtig(!) De Nagra-EPG is prima(!) Daar is niks kortzichtigs aan, alleen de DVB-EPG is goed te bekijken op zo goed als iedere ontvanger (een paar "goedgekeurde" bakken uitgezonderd misschien). Die Nagraguide ga ik evenmin kunnen bekijken in Kaffeine of op m'n Vantage dus ik heb er geen klap aan. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Johan45 Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 CDS is veel te klein om zelfstandig een afwijkende EPG te gebruiken. Dat hebben ze de afgelopen jaren wel bewezen met de media highway EPG ... Vult u rustig aan !!!
ViCcO Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Geplaatst: 12 maart 2009 Mensen ik hoor hier iedereen zijn mening geven wat nou de beste EPG is. Ik hoor jullie een hoop EPG varianten noemen Neuro-EPG, Nagra-EPG, DVB-EPG. Wist niet dat er zoveel bestonden. Welke EPG wordt waarschijnlijk de opvolger van MHW-EPG die nu actief is bij de partijen CDS en TVV.
theparasol Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Als je het mij vraagt veranderd er geen drol. Zolang now/next werkt en ook nog goede programma info toont is meerderheid wel tevreden. Dat ver vooruit kijken of zelfs proggen adhv epg is heel onverstandig want programmering bij de zenders zelf is onbetrouwbaarder dan het weer
Neptunus Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Origineel bericht van: theparasol Als je het mij vraagt veranderd er geen drol. Zolang now/next werkt en ook nog goede programma info toont is meerderheid wel tevreden. Dat ver vooruit kijken of zelfs proggen adhv epg is heel onverstandig want programmering bij de zenders zelf is onbetrouwbaarder dan het weer Nou dat valt wel mee hoor, ik zet timers voor de komende vijf dagen vooruit en dat gaat tot nu toe altijd goed. Bovendien kan de info toch dagelijks worden ververst? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast calculator Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Ik denk dat het heel verstandig zou zijn van Canal Digitaal als ze gewoon de DVB-EPG zouden gebruiken zoals de Duitsers doen. Die kan iedere ontvanger zien. Geen problemen met hardware zoals nu en veel meer klanten tevreden.
Littlesat Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Citaat: Die kan iedere ontvanger zien. Behalve de gecertificeerde ontvangers... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
vincent1971 Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: Die kan iedere ontvanger zien. Behalve de gecertificeerde ontvangers... Die kan ook een gecertificeerde ontvanger zien. Ken iemand met een strong 8000 die kan de Duitse EPG gewoon zien. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen