Littlesat Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Tja, en laat CDS nu net dezelfde EPG gekozen hebben... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Satwatcher Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Hier net als Apple met betrekking tot de EPG heel goede ervaringen met de Philips HDTV decoders van UPC. Dus de HD Mediabox en HD DVR Mediabox. EPG problemen met betrekking tot SBS komen doordat SBS pas heel laat de EPG informatie beschikbaar stelt. In de meeste gevallen is er dus tot slechts 2 dagen vooruit EPG. Satwatcher ---------------------------------------
Johan45 Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Duidelijk, als we SBS nu buiten beschouwing laten werkt de nagra EPG guide bij UPC dus goed. Mocht het dus bij CDS niet goed gaan kunnen we stellen dat het aan CDS ligt. Vult u rustig aan !!!
Tonskidutch Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 wanneer wil CanalDigitaal daarop (nagra EPG guide) overschakelen? is dat in een van de publieke berichten al aangekondigd? kan niet alles lezen, wel vragen chiao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Littlesat Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 CDS zit al op NagraGuide Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Tonskidutch Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Origineel bericht van: Littlesat CDS zit al op NagraGuide aha, dus als ik zie: geen omschrijving beschikbaar (indien ik op een geprogrammeerd event druk op film 1.3) dan is dat NagraGuide wel nu dan is het geen sikkepit beter dan MHW-EPG der is volgens mij dus weer heel wat geld uitgegeven aan flauweKUL, welke wellicht wij met z'n allen hebben betaald settopbox pakket 59,95euro/jaar chiao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Johan45 Geplaatst: 17 maart 2009 Geplaatst: 17 maart 2009 Voor 59,95 euro/jaar krijg je geen NagraGuide EPG. Of MTVHD moet ook met EPG komen. Vult u rustig aan !!!
Tonskidutch Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 huh, op mijn 2x family (1x incl HD) en 1x vol pakket betaal ik ook nog eens settopbox dat was eerst per kaart 19,95 nu voor drie kaarten 59,95 waar zit dan wel nagraGuide bij? ik snap 't niet meer jullie zeggen MHW-EPG is nu al vervangen door NagraGuide dan is dat toch een onderdeel van de kaart abonnementen + settopbox kosten? chiao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Apple740 Geplaatst: 18 maart 2009 Geplaatst: 18 maart 2009 Nagraguide is enkel beschikbaar voor de eigenaars van een CanalDigitaal-Philips HDTV ontvanger (DSR71/8121) Dat Nagraguide alle andere EPG's zal gaan vervangen is een heel langzaam gefaseerd proces: ieder kanaal wat over gaat naar HDTV en stopt met SD uitzendingen zal enkel nog maar een EPG via Nagraguide hebben aangezien CDS een HDTV EPG enkel via Nagraguide ondersteunt. Dit is uiteraard een proces van járen. Ieder kanaal is voorlopig nog in SD te ontvangen.
Golfdiesel Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Vandaag natuurlijk weer de standaard problemen met de MHW EPG na de ingang van de zomertijd... Bij elke tijdswissel klopt er weer geen ene moer van de EPG van CanalDigitaal. De Duitse en Engelse zenders hebben geen enkel probleem met de overgang van zomer naar wintertijd en vice versa, waarom verkloten ze het bij CD dan elke keer weer.... Werkt de EPG op de HD kanalen wel goed nu de zomertijd is in gegaan? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Jürgen Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Op de HD kanalen zoals o.a. Discovery HD werkt de EPG wel. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Alfons Verbiest Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Maar niet goed. Zojuist even gecheckt: Bij Een HD, NGC HD en Discovery HD geeft de EPG 1 uur te laat aan. Bij Brava HDTV zit al het hele weekend geen enkele EPG. MelodyZen.tv en MTVNHD geven überhaupt geen EPG. Althans, nog nooit gezien.
Johan45 Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Nagraguide maakt het dus ook niet waar bij CDS. Vult u rustig aan !!!
Alfons Verbiest Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Ik heb een Topfield hè? Dus dan heb ik toch de MediaGuard EPG? Of is dat niet zo?
Johan45 Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 HD kanalen maken gebruik van Nagraguide en ontvang je met een goedgekeurde decoder, voorals nog. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen