peterksr Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 hallo, ik ben op zoek naar een cab file voor mijn htc p3300 ter ondersteuning van een grotere micro sd kaart. kan iemand mij vertellen waar ik die op kan halen is voor winmobile 6.1 ? en mischien kan iemand mij ook vertellen hoe ik deze kan instaleren. ik heb namelijk een cab file geprobeert maar desondanks zit hij de sd kaart niet. gr peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Geplaatst: 12 maart 2009 Origineel bericht van: peterksr hallo, ik ben op zoek naar een cab file voor mijn htc p3300 ter ondersteuning van een grotere micro sd kaart. kan iemand mij vertellen waar ik die op kan halen is voor winmobile 6.1 ? en mischien kan iemand mij ook vertellen hoe ik deze kan instaleren. ik heb namelijk een cab file geprobeert maar desondanks zit hij de sd kaart niet. gr peter heb het al gevonden gr peter 1 maal VU+ DUO +
Thomas2000 Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Welke dan, dan kunnen er meer mensen van profiteren. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
peterksr Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Geplaatst: 14 maart 2009 Origineel bericht van: Thomas2000 Welke dan, dan kunnen er meer mensen van profiteren. is sdhc artemis.cab at your service 1 maal VU+ DUO +
sevensheaven Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 te vinden op de site van xda-developers.com even op forum drukken en dan naar beneden scrollen,tot je bij je toestel bent. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen