Ga naar inhoud

[XP met SP3 en Norton internet security 2008] er af gooien

rudolfdebeer

Aanbevolen berichten

Wijste advies na 14 dagen knoeien:

Ga je naar XP SP3 gooi Norton eraf helemaal en pak Avast (gratis) als virusscanner dan installeert een HP C4380 all in one printer ook meteen in een keer goed.

Norton 2006 was ramp en 2008 dus ook (Duur virus zelf en dodelijke combinatie)

Na 19 mei is er zware dwang op SP3 update tenzij je register tweakt voor max. een jaar.

Linux is ook geen uitvlucht en een nieuwe PC ook niet.

600 euro voor plastic dun schrot.

Zelf bouwen is beter................. ook al lijkt dat iets moeilijker en duurder. Laptop alleen nog vetter probleem.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ubuntu/Kubuntu is rotzooi met dat sudo su root gedoe

Geen fatsoenlijke power down system Ubuntu 6.0 niet geupdate laatste stable. ATI kaarten vind ze daar minder leuk.

Heb alle linuxen gedraaid zo'n beetje van dag een.

Zelf kernels gedraaid etc.

Redhat had wel iets, Suse te beperkt.

Apple? Voor snobs.

Laatste fatsoenlijke machine was van CBM die wisten hoe je een fatsoenlijke home computer ontwierp. Acorn BBC dus niet

En microsoft borduurt voort op iets wat ooit CPM86 was (hoe kwamen we aan DOS?)

Muis is noch van Apple noch van Microsoft en windowsgedoe evenmin.

Zonder CBM's PET 's was het hele circus nooit begonnen.

Commodore Business Machines.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Ach, tegenwoordig draait Windows volgens mij ook al op een MAC dus...

Mac is ook al op de Intel toer dus...

Btw wel eens van de kreet Windows bashen gehoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft de processor architectuur te maken met de stabiliteit van een OS, niks dus. En ik bash niks, windows is gewoon een druil OS. Maar ja als je nooit hebt ervaren hoe fijn een mac werkt dan snap je dat ook niet. Zelf werk ik met Ubuntu, mac OSX Unix 10.20 smile en ja Windows XP. En tja dan valt Xp wel op zeg maar ....Dus niks bashen, concluderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Noem het zoals je wilt, maar je wilt toch niet beweren dat jouw eerste post in dit topic serieus bijdraagt aan hetgeen de TS te melden heeft?

Verder ligt de fout in deze kwestie ook niet bij Windows maar bij de, naar mijn mening, inferieure zooi van Norton.

Ik heb die progsels van hun al jaren geleden de deur uit gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudolfdebeer
Laatste fatsoenlijke machine was van CBM die wisten hoe je een fatsoenlijke home computer ontwierp. Acorn BBC dus niet

En waarop baseer je deze wijsheid? Heb je ooit wel eens een programma zelf geschreven op één van deze beide machines?

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Norton 2006 was ramp en 2008 dus ook (Duur virus zelf en dodelijke combinatie)
Na 19 mei is er zware dwang op SP3 update tenzij je register tweakt voor max. een jaar.
Norton is de de beste computer verzieker[geld voor alle jaren] die er is daar vraagt men geld voor terwijl je eigenlijk betaald zou moeten worden om t mee te laten draaien.
Verder al dat sp 1,2,3 gedoe ik wil t er niet op hebben.
Een gratis firewall en antivirus programma werkt 10 keer beter.
Ook moet je niet met internet explorer werken want die zijn allemaal lek als een mandje .

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb programmas geschreven op de BBC en de C-64 / C-128

In die tijd was er niks te koop.

Ik programmeer nog altijd en dat doe ik vrij aardig.

Linux doe ik af en toe ook anders krijg je geen hardware eraan.

En zonder mij was de C-64 een stuk minder populair geweest.

Ik heb op beide platforms vluchtsimulatoren geschreven voor flight sim er was. Dubbels Taschenbuch erbij van decennia terug. Space invader style games ook nog.

In de starttijd van Worl wide web heb ik me ook niet onbetuigd gelaten. En online kon je al voor Internet.

Als niet iemand een winchester disk aan een IBM kloon had gezet was het niks geworden. C-64 was meer dan een spellendoos, het was een cameleon voor elk denkbaar OS als je z'n architectuur begreep. (binnen de 6510 limiet)

Apple heeft alleen wat duwwind gehad vanuit de nu verdwenen DTP wereld.

En niet alleen in basic maar ook assembler. Hoe krijg je iets in 16 K voor elkaar wat nu een paar honderd Mb is?

Hoeveel heb jij geprogt Chris??

Proggen heeft trouwens niks te maken met wat voor platform dan ook als je het vak beheerst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerel, die tijd is helaas gone.

Ik progde op de CBM vic20, 3 Kb.

Bellen via gehackte telefooncellen naar BBS, point / hub fidonet, internet: het is hard gegaan in korte tijd. Heb ook het genoegen gehad om het van nul tot nu mee te mogen maken laugh

Het efficient en zorgvuldig programmeren is er vandaag de dag niet meer bij. Code inefficient en te traag: koop maar krachtiger hardware, dat is goedkoper!

Veel (commerciële) software is slecht getest voordat het in de markt wordt gezet. Alle fouten worden zonodig achteraf gepatched. Zolang product maar eerder beschikbaar is dan dat van de directe concurrent.

Norton mag van mij per direct de nek omgedraaid worden.

De virusscanner is een noodzakelijk kwaad maar helaas is bij veel av spul het middel erger dan de kwaal wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk en dat verrek ik nou, centen uit je beurs trekken voor vette bonussen van lapswanzen die er helemaal niet bij waren.

Allemaal dure laptop en kunnen nog geen fatsoenlijk werkblad in een spreadsheet maken. Laat ze eerst maar eens een chinees telraam leren bedienen.

En virussen op het internet komt ze goed uit. Kassa!!!

Heimwee naar die gezellige begindagen voor avonturiers.

En de HCC beurs was nog leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HCC beurs kom ik al jaren niet meer, al niet meer sinds de beurs verwerd tot een bagger verkoop dagen van inkt, media en labels. De leuke koopjes, het ontmoeten van gelijkgestemde idioten, innovaties in de markt en de rits onderdelen voor afbraakprijzen voor de nieuwe pc: helaas ook vergane glorie.

Gelukkig is er nog sat4all wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen