Gast Marij Bak Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Hallo, Ik wil de zenders inladen op willekeurige volgorde en dan hernummeren. Doe ik het via schotel 1 dan krijg ik geen regionale zender en doe ik het via schotel 2 dan krijg ik geen een en kanvas. Hoe kan dit??
WPW Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Als jij de wegenwacht belt zonder abbonnement zouden ze dan ook meteen weten wat voor auto je hebt? Type ontvanger. Schotel. Aantal LNB's, switches. enz... gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Marij Bak Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Hahaha, Natuurlijk heb ik een abbo, maar hoe kan dit nu?? Graag een normaal antwoord.
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Abbo zegt toch niks over je ontvanger!
Alventali Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Ik denk dat WPW nog steeds graag het merk van je auto wil weten. Het liefst ook nog welk type motor er in ligt. Of wel welke ontvanger en eventueeel welke firmware er in zit. Om een nuttig antwoord te krijgen moet je ook nuttige info geven. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Alventali Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 En je hebt dezelfde vraag ( klik ) hier ook al eens gevraagd. En toen ook al een antwoord gehad wat volgens jou ook nog eens geholpen heeft. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Marij Bak Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Hartelijk dank voor alle antwoorden en jullie hebben gelijk.
jimny Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 op de site van canal digitaal kun je zien of je ontvanger erbij zit en daar kun je dan de handleiding van jou ontvanger raadplegen hoe het werkt op jou ontvanger.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen