Elwin Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Een vriend van mij heeft al sinds gisterenavond geen beeld meer op álle zenders van CDS. Hij gebruikt nog de oude Seca2-kaart, de nieuwe is nog niet binnen. Heractiveren wil niet lukken. Hij gebruikt de nieuwste software voor de Seca3-kaart. Ook in een oude ontvanger wil de kaart niet worden geactiveerd. Hoe krijgen we weer beeld op de Seca2 kaart? Alvast bedankt voor de antwoorden.
Elwin Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Geplaatst: 12 maart 2009 Even gebeld met Canal Digitaal, en wat blijkt, de adresgegevens kloppen totaal niet met het contract van Canal Digitaal. Het nieuwe Seca3 kaartje blijkt op het desbetreffende adres al twee weken binnen te zijn?! Knap hoor, zomaar adresgegevens wijzigen zonder dat de klant dat weet... Nu een heractivatie aangevraagd en de juiste adresgegevens doorgebeld, in de hoop dat het nu opgelost is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen