Ga naar inhoud

BBC-zenders mogelijk ook op Digitenne en Canal Digitaal

Aanbevolen berichten

Gast dishman_ex5020
Geplaatst:

Wat ben ik blij dat ik CDS niet nodig heb om BBC te kunnen kijken. Ik heb daar niet eens een smartcard voor nodig: het is vrij en ongecodeerd te ontvangen! smile

(dit geldt ook voor talloze andere (ook regionale) Engelse zenders op ASTRA2)

Geplaatst:

Is er wel plek bij Digitenne voor BBC-1 en BBC-2?? Via IPTV van KPN zal het uiteraard wel lukken, zoals onlangs in Belgie gebeurt is.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Zal lastig worden, om die reden is ARD er indertijd ook al af gegaan.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Gast thomas999
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Is er wel plek bij Digitenne voor BBC-1 en BBC-2?? Via IPTV van KPN zal het uiteraard wel lukken, zoals onlangs in Belgie gebeurt is.

Nee, bij Digitenne zullen ze eerst andere 2 zenders moeten laten vervallen. Of overgaan op een (nog) lagere bitrate.
Geplaatst:

Ik begrijp even iets niet. Je mag er van uit gaan dat iedereen hier een schotel heeft. Waarom is het dan nieuws als CD BBC zou gaan doorgeven?

CD adverteert al jaren met hun pakket en honderden FTA kanalen, waaronder dus BBC.

Zijn al die "goedgekeurde" ontvangers nu zo zwaar gecastreerd dat ze BBC en ITV nu niet kunnen weergeven zonder toestemming van CD?

Volgens mij is het gewoon een kwestie van een LNB bijplaatsen en klaar.

Maar ja, ik heb dan ook een dreambox.......

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:
Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Littlesat

Nee, bij Digitenne zullen ze eerst andere 2 zenders moeten laten vervallen. Of overgaan op een (nog) lagere bitrate.

Precies. 10 zenders erbij op dezelfde transponders. Liever niet dus.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen