Ga naar inhoud


HD-DCPVR-02


Gast

Aanbevolen berichten

vraagje ik heb een Hyundai HD-DCPVR-02 gekocht, de volgende software zit erin SW 2.45p met nederlands menu is het nodig om hem te patchen om met een freecam te werken ?

 

Bij voorbaat dank

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoe bedoel je een compleet andere tuner , meer mogelijkheden ofzo ? of andere menu's , zijn er meer mogelijkheden met de harddisk??

 

zou je me dat ff willen uitleggen

 

b.v.d

 

john

Link naar reactie
Delen op andere sites

De software is compleet anders, deze software is volgens mij van de Kathrein oid. Verder werkt bij mij alles goed, verander alleen de kleur niet van de achtergrond!!. Dit heeft bij mij tot gevolg dat de HD recorder chrasht als ik wil opnemen. Zet ik de kleur terug op oceanblue dan werkt alles perfect.

 

Ik werkt nu met de Boris files voor de Hyundai, en dat werkt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door Knorrie_nl:

<strong>De software is compleet anders, deze software is volgens mij van de Kathrein oid. Verder werkt bij mij alles goed, verander alleen de kleur niet van de achtergrond!!. Dit heeft bij mij tot gevolg dat de HD recorder chrasht als ik wil opnemen. Zet ik de kleur terug op oceanblue dan werkt alles perfect.

 

Ik werkt nu met de Boris files voor de Hyundai, en dat werkt perfect.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">waar zitten a.u.b. de "boris files"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...