Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Oude opname nog te decoderen?


Hadrian

Aanbevolen berichten

Ook ik moet er toch eens aan geloven, helaas. Ik neem niet zo vaak Nederlandse programma's op, dus ik heb niet vaak last van het probleem met gecodeerde opnames. Meestal zorg ik wel dat ze op tijd zijn gedecodeerd, maar er is er nu toch eentje doorgeglipt. Ik kan een opname van plm een maand geleden niet meer bekijken.

 

Is daar nog wat aan te doen, of moet ik nu die opname maar weggooien en hopen op een herhaling?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vaak werkt het als je de opname een paar minuten door laat lopen.. Je kaart wordt dan ineens met de oude keys voorzien en je kunt de oude opname kijken.

 

Als je daarna weer live wilt kijken, dien je wel eerst weer je kaart te updaten om de aktuele keys er weer op te krijgen..

 

Echter, Seca3 zorgt ervoor dat je in het vervolg je opnames binnen 24 (of 48?) uur dient te bekijken of te decoderen, aangezien de frequentie van nieuwe keys nu veel vaker is dan voorheen, zie ook HIER

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vergat erbij te vermelden dat ik nog de oude kaart heb.

Ik heb de opname maar gewoon af laten spelen, maar hij blijft de hele tijd zwart (was een opname van 2,5 u) en hij gaat er ook veel sneller doorheen.

De keys krijg ik dus niet...

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...