Con Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Het wordt tijd voor een nieuwe COMEBACK voor het afreageerkamertje van Andre van Duin. Toch? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 15 maart 2009 Geplaatst: 15 maart 2009 Origineel bericht van: theparasol Shit happens Waanzinning en . . . . uiteraard fantastisch, heerlijk. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Thomas2000 Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Ik weet niet maar volgens mij is het bijna 1 april... Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast MiLo Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Origineel bericht van: leo1949 Ja er zijn een paar dingen waar ik een hekel aan heb en dat zijn: "Kermende vrouwen en de lucht van verbrand rubber" Vrouwen zijn als ruitenwissers. Je moet ze nat houden, anders gaan ze piepen.
cookie monster Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Verdraagzaamheid is tegenwoordig ver te zoeken !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Con Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: leo1949 Ja er zijn een paar dingen waar ik een hekel aan heb en dat zijn: "Kermende vrouwen en de lucht van verbrand rubber" Vrouwen zijn als ruitenwissers. Je moet ze nat houden, anders gaan ze piepen. Haal jij niet 2 dingen door elkaar: "verbrandde vrouwen en kermend rubber"? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
mereltje Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Ik hou wel van die humor Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
JosFop4Sat Geplaatst: 20 maart 2009 Geplaatst: 20 maart 2009 Daar zijn trouwens pillen voor, dan gillen die tieners niet zo. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 maart 2009 Geplaatst: 20 maart 2009 Dat probleem met rubber heeft de Paus afgelopen week voor ons opgelost. Hij vind dat het gebruik van condomen absoluut fout is en raadt het daarom af. Ik ben het volkomen met hem eens. Dan maar geen sex meer...is dat probleem met die gillende keukenmeiden ook opgelost.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen