antonlamers Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: antonlamers Origineel bericht van: DeBeek Gewoon even zoeken.. Menu, instellingen, systeem, audio/video, In de oude image stond ie daar wel, maar nu niet meer. sorry het staat er wel ben denk ik in de war met een ander image VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast MiLo Geplaatst: 28 maart 2009 Geplaatst: 28 maart 2009 Origineel bericht van: limboconnect Krijg alleen nog steeds de picons niet actief. Is hier een speciale manier voor of werkt dit out of the milo box. picons werken op CF kaart of USB stick alleen als die geformatteerd is in EXT2 (linux file systeem). Een suffe manier om dat te doen is om BarryAllen er een keer op te installeren... Ik werk nog aan een methode om het ook op FAT sticks/cards te laten werken, maar da's nog niet af. Je kunt PIcons ook op de harddisk installeren, werkt altijd maar dan wordt wel de harddisk draaiend gehouden bij het zappen. Installeren van PIcons gaat via het plugin menu.
Apple740 Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Origineel bericht van: MiLo Je kunt PIcons ook op de harddisk installeren, werkt altijd maar dan wordt wel de harddisk draaiend gehouden bij het zappen. Ik heb ze op de hdd geïnstalleerd, maar werken ho maar. Ik ging er eerst van uit dat het niet werkte omdat in het plugin download menu staat "CF or USB required", maar het zou dus ook gewoon via de hdd moeten werken? (en ja ik heb in het "diversen" menu picons op hdd aangevinkt staan).
WIWA Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: MiLo Je kunt PIcons ook op de harddisk installeren, werkt altijd maar dan wordt wel de harddisk draaiend gehouden bij het zappen. Ik heb ze op de hdd geïnstalleerd, maar werken ho maar. Ik ging er eerst van uit dat het niet werkte omdat in het plugin download menu staat "CF or USB required", maar het zou dus ook gewoon via de hdd moeten werken? (en ja ik heb in het "diversen" menu picons op hdd aangevinkt staan). Ik heb ze eerst op de hdd gedownload en toen zelf op cf gezet, zodat de hdd niet blijft draaien, misschien is dat een optie voor je.
Gast MiLo Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 - En je hebt de PIcons vanuit het plugin menu geinstalleerd (dus niet zelf geknutseld)? - Heb je CF of USB? - FAT of EXT2? - De PIcons moeten namen hebben als "1_0_1_1968_7D6_2_11A0000_0_0_0.png", staan die files er ook? - Ze staan in een directory de "picon" heet? Ik kan het pas oplossen als we erachter komen wat er op jouw dreambox anders is dan andere, dus elke wijziging die je gedaan hebt kan dus van belang zijn.
Gast MiLo Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Release... Er staat weer nieuw spul online na een avondje proefdraaien. http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download - PIcons kunnen nu ook op FAT partities worden geinstalleerd (geen softlinks) - CCcam 2.1.0 - Extra Nederlandse vertalingen - Enigma2, plugins en skins van 28 maart Happy flashing...
satfly Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Hey Milo, heb je nog kunnen kijken naar die quickbutton? Als die in je image zit stap ik meteen over. Keep firing, Assholes!
antonlamers Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 vraagje, als ik in het overzicht v/d opgenomen video's op de gele knop druk en ik ga bij naar de directory film. Deze is nu als opslag locatie, hoe kan ik weer terug naar /media/hdd anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast MiLo Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Weer op gele knop, en dan /hdd/movie/ kiezen uit de lijst.
blaas Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Hoi Milo, Je nieuwe image draait lekker op de 800! Ben nu overgestapt van newnigma op jouw image. Het enige wat ik mis is de discrete aan / uit functie (shift 1 / shift 0). Zou je deze toe kunnen voegen?
Gast MiLo Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Wat is die "discrete aan / uit functie (shift 1 / shift 0)"? (Ik ken niet alle features van alle andere images uit het hoofd...)
Apple740 Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Origineel bericht van: MiLo - En je hebt de PIcons vanuit het plugin menu geinstalleerd (dus niet zelf geknutseld)? Vanuit het menu. De directory "picons" staat bomvol png bestandjes. Citaat: - Heb je CF of USB? Geen van beide op de box waar het hier om gaat (dm800). Enkel een interne hdd. Citaat: - FAT of EXT2? Geen idee. Bestandssysteem controleren levert een foutmelding op (Fsck failed). Het gaat om een interne 500GB hdd die ik ooit nieuw in de dm800 heb gebouwd, dus de dm800 heeft 'm geformatteerd. Citaat: Ik kan het pas oplossen als we erachter komen wat er op jouw dreambox anders is dan andere, dus elke wijziging die je gedaan hebt kan dus van belang zijn. Jouw image staat niet in de flash, maar op de hdd samen met BA. Mogelijk dat dit er mee te maken heeft? Overigens had ik nog een vraagje: als je via de software manager een software update uitvoert, wordt dan ook gelijk de laatste Milo image binnengehaald of enkel drivers etc.
blaas Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Origineel bericht van: MiLo Wat is die "discrete aan / uit functie (shift 1 / shift 0)"? (Ik ken niet alle features van alle andere images uit het hoofd...) Discrete OFF: De box gaat in standby by shift-0, Discrete ON: De box gaat aan bij shift-1 Dit zit zowel Pli als in gemini ingebakken. Hiermee voorkom je het gebruik van een power toggle wat met name voor harmony en pronto gebruikers zeer gewenst is!
antonlamers Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Origineel bericht van: MiLo Weer op gele knop, en dan /hdd/movie/ kiezen uit de lijst. Ik ben nu niet in de buurt van de box, maar volgens mij zit "/hdd/movie/" niet in het keuze menu. anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
blaas Geplaatst: 29 maart 2009 Geplaatst: 29 maart 2009 Origineel bericht van: blaas Origineel bericht van: MiLo Wat is die "discrete aan / uit functie (shift 1 / shift 0)"? (Ik ken niet alle features van alle andere images uit het hoofd...) Discrete OFF: De box gaat in standby by shift-0, Discrete ON: De box gaat aan bij shift-1 Dit zit zowel Pli als in gemini ingebakken. Hiermee voorkom je het gebruik van een power toggle wat met name voor harmony en pronto gebruikers zeer gewenst is! Hoi Milo, Via PM nog wat info gestuurd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen