albertmol Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 Origineel bericht van: MiLo NB: Als je foutmeldingen post, post ze dan wel volledig. Het stuk waar de puntjes staan was voor mij nou net het interessantst om te weten. Maak desnoods een screenshot ofzo. Komt voor de bakker ! De laatste versie kan ik niets op aanmerken. Settings kan ik nu downloaden, ledje knippert niet meer (alleen bij opname zoals het hoort). Bij andere images merk ik op dat NETcaster vaak vastloopt met een groen scherm als gevolg. Is nu nog niet vastgelopen. Ik kan er niets anders van maken, TOP !! DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Harley Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 8000 boot nie meer na softwareupdate net. VU+ Duo2 - PrismCube
Gerard 76 Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 Klopt.Even een verse flash en hij loopt weer als een trein.
Harley Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 idd, werkt weer na verse flash enne settinslijsten zijn nu ook weer binnen te halen. Herkent CF/picons nu ook weer VU+ Duo2 - PrismCube
Gast MiLo Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 En er is er weer een... http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download - Instelling/systeem menu anders ingericht (ik vond een drie pagina's grote "diversen" lijst niet handig meer) - Ingebouwde Nederlandse zenderlijst (handig voor nieuwkomers) - Extra symlinks (/var/keys, /usr/keys) zodat andere CAMs hun keys blijven houden
Gast MiLo Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Origineel bericht van: DeBeek Pli wert met tuxtext 1.99 en naar mijn weten bij latere versies met 10.35 waarbij dit wel werkt. Teletext wordt nu als los programma "over" enigma heen gedraaid, heel wazig. Om hem in de background te gaan laten cachen is dus niet zo triviaal. Toen ik de versie langzaam bijwerkte en de patches erin aanpaste voor enigma2, liep ik ergens tegen een muur waar ineens de hele interface overhoop was gegooid, en ik kon geen match meer vinden tussen libtuxtxt en tuxtxt. Ik vermoed dat vanaf die muur tuxtxt niet meer los draait maar meegelinkt wordt in enigma2. In MiLo-image zit nu dus 1.99, de laatste officiele versie volgens de tuxtxt website. Tsja. Als PLI zich gewoon aan de licentie hield dan kon iedereen ervan profiteren...
KRED Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Ik heb het volgende probleem : Hier een voorbeeld : Ik start een opname, na 2 min begin ik met kijken van de opname, terwijl de opname gewoon doorloopt. Maar na 2 minuten stopt de opname omdat hij zegt dat hij aan het einde is, terwijl de opname toch doorgelopen heeft. Als ik de opname weer opnieuw ga bekijken start hij weer waar hij net zij dat dit het einde was maar nu kan ik wel verder kijken. Hebben jullie dit probleem ook. Mvgr Eddy
Harley Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 werkt met softwareupdate 8000, voor de geintreseerden. nie flashen nie. Vind de nieuwe diversen lijst niet zo handig, of kan ik nu ergens anders aangeven wat de box moet doen na opname/afspelen/stoppen enz edit, heb het al gevonden idd beter zo VU+ Duo2 - PrismCube
DeBeek Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 MiLo, De diverse indeling vind ik persoonlijk een stuk overzichtelijker, houden zo. Citaat: In MiLo-image zit nu dus 1.99, de laatste officiele versie volgens de tuxtxt website. Via txt en menu, zie ik nog steeds 1.95 staan.?
riji Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Versie van 4/4/2009 geinstalleerd. Alles OK Dank
Gast pieterg Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Origineel bericht van: MiLo Tsja. Als PLI zich gewoon aan de licentie hield dan kon iedereen ervan profiteren... Wat zit je nu te klagen, die code is al bijna een jaar public inmiddels... Kijk SVP eerst eens verder dan je neus lang is voordat je allerlei beschuldigingen gaat uiten.git://git.opendreambox.org/git/openembedded.git
Harley Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Als je nu nog een internetradio afspeelmogelijkheid in wat voor vorm dan ook, in je image kan gebruiken. Zal mooi zijn. Die netcaster is hier al instabiel zolang ik dreambox VU+ Duo2 - PrismCube
tosje Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: KRED Ik heb het volgende probleem : Hier een voorbeeld : Ik start een opname, na 2 min begin ik met kijken van de opname, terwijl de opname gewoon doorloopt. Maar na 2 minuten stopt de opname omdat hij zegt dat hij aan het einde is, terwijl de opname toch doorgelopen heeft. Als ik de opname weer opnieuw ga bekijken start hij weer waar hij net zij dat dit het einde was maar nu kan ik wel verder kijken. Hebben jullie dit probleem ook. Mvgr Eddy doet hij nu bij bekijken van een nog lopende opname, is sinds een van de laatste update's deed hij vroeger niet, het is zeer vervelend en hoop dat dit snel opgelost wordt Vu - ultimo,1TB HDSAB 4800 mini
WIWA Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Het benaderen van de dreambox via webinterface werkt hier niet meer. Heb ip adres gecontroleerd en die klopt wel.
Harley Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: WIWA Het benaderen van de dreambox via webinterface werkt hier niet meer. Heb ip adres gecontroleerd en die klopt wel. Hier wel. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen