Gerard 76 Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 @ Milo: Vandaag een hinderlijke bug aangetroffen. Wanneer ik van astra1 naar astra3 draai, werkt alles gewoon zoals het hoort. Wil ik terug,dan draait ie niet en gaat ie van tuner1 naar tuner2. Blijft gewoon op astra3 staan. Bij zenders van astra3 staat ie gewoon op tuner1 wil ik naar astra1 terug gaat ie naar tuner2 en dan draait ie dus niet want de motor zit op de 1ste kabel die op tuner1 zit. Ik kan dit verhelpen door in de tunerconfiguratie de reeds ingestelde configuratie nogmaals te bevestigen. Hierna draait ie wel weer naar de astra1 als ik de box op bvb. RTL4 zet.
Gast MiLo Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Vreemd, lijkt wel of oude bugs ineens terug keren. Dat draaiprobleem is een oude bekende, en die lopende opname afspelen ook. Hamvraag is dus: Is dit alleen in de images van april zo?
BushWhacker Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: Harley Als je nu nog een internetradio afspeelmogelijkheid in wat voor vorm dan ook, in je image kan gebruiken. Zal mooi zijn. Die netcaster is hier al instabiel zolang ik dreambox De NetCaster gebruik ik al meer dan een jaar en doet het uitstekend hier. Er zaten een aantal bugs in, maar die heb ik weggetoverd.... Wat werkt er niet goed? Gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Gerard 76 Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: MiLo Is dit alleen in de images van april zo? Dit zit erin sinds ik de 4 april image erop heb staan.
Harley Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: BushWhacker Origineel bericht van: Harley Als je nu nog een internetradio afspeelmogelijkheid in wat voor vorm dan ook, in je image kan gebruiken. Zal mooi zijn. Die netcaster is hier al instabiel zolang ik dreambox De NetCaster gebruik ik al meer dan een jaar en doet het uitstekend hier. Er zaten een aantal bugs in, maar die heb ik weggetoverd.... Wat werkt er niet goed? Gr, BW Regelmatig groene schermen, ene keer bij het starten, dan bij het zoeken, dan weer bij favo afspelen enz. Dreamnetcast in gemini is hier het enige wat hufterproof is hier, maar om nu alleen voor internetradio gemini in de flash te hebben... Was/is zo bij de 7025, de 7025+ en nu weer met de 8000. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast enmot Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Heeft vlc player goed werkend gekregen elke keer als ik vlc player opstart en een media bestand selecteer krijg ik de beruchte groene scherm.(ik bedoel streamen).Heb zelf een DM800
KRED Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: MiLo Vreemd, lijkt wel of oude bugs ineens terug keren. Dat draaiprobleem is een oude bekende, en die lopende opname afspelen ook. Hamvraag is dus: Is dit alleen in de images van april zo? De image van 26-03 heeft het probleem niet met de lopende opname. mvgr Eddy
Gerard 76 Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Heb er nu Newnigma 2.4 opgezet. Deze is van 21 maart dacht ik. Deze image heeft de "draai" bug nog niet... Ik ga hem maar niet updaten,want zometeen draait ook met deze image de motor niet goed meer.
Gast MiLo Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Origineel bericht van: KRED De image van 26-03 heeft het probleem niet met de lopende opname. Ik ga een versie uitbrengen en de Enigma2 terugzetten naar 31 maart toen alles nog werkte. Heb de bugs aangemeld bij Dream.
Gast Strandbal Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Beste Milo, kan ik met jouw image ook films doorstreamen(pc) naar de DM800 ? zoja hoe doe ik dit ?
DeBeek Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Klein taalvoutje ?? Een opname heeft ter alle tijden voorrang. Of mooier , Een opname heeft altijd voorrang. Denk dat dit een fout in de DMM image is, zie dit bij meer images.
Gast MiLo Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Origineel bericht van: Gerard 76 Deze image heeft de "draai" bug nog niet... De draaibug is nu gefixt bij dream in de repo. Over de opnameafspeelbug heb ik nog geen feedback ontvangen. Enigma "terug" zetten is lastig, want dat kan niet via een automatische update. Moet is ook een boel werk van april opnieuw doen. Dus ik maak gewoon een nieuw image met de draaifix erin.
DeBeek Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Toevoeging, In usr/share/enigma2 , staan een hoop lege skin mappen die niet in de image zitten, Misschien deze verwijderen.? Doe het nu zelf handmatig. Een kleine opmerking (tip), Je maakt een perfecte super image, echt top (slijm) Maar maak nu ook eens een mooi eigen bootscreen. !!! ipv het standaard DMM ding.
Gast MiLo Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Origineel bericht van: DeBeek Een opname heeft ter alle tijden voorrang. Geen taalfout, te allen tijde is correct. Origineel bericht van: DeBeek Een opname heeft altijd voorrang. Ben ik met je eens, dat leest stukken beter. Ik heb al verschillende kromme zinnen gefixt in het image, dus als je er meer tegenkomt, gewoon blijven posten.
Gast MiLo Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Origineel bericht van: DeBeek In usr/share/enigma2 , staan een hoop lege skin mappen die niet in de image zitten, Misschien deze verwijderen.? Doe het nu zelf handmatig. Op de 7025: als je ze verwijderd dan neemt dat meer ruimte in in de flash! Deze zitten in het alleen-lezen gedeelte en hij moet dus administreren dat ze verborgen moeten worden. Dat geldt trouwens voor veel files in mijn image... De directories komen uit een raar pakket van Enigma, dat alleen maar die directories aanmaakt. Ik was van plan om er een downloader aan te koppelen, zodat je een skin kunt selecteren (met preview), de huidige werkwijze dat je skins moet downloaden via de pluginbrowser vind ik knullig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen