Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb nu newnigma 2.4 draaien, werkt tot nu toe het meest lekker maar ga jouw image proberen. Lees goede verhalen en je bent er actief mee bezig (in je eentje, toppie ;))

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

• Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Milo, kan ik ook updaten vanuit softwarebeheer of moet ik een nieuwe installatie doen?

Thx

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Ik heb je image erop gezet en hij werkt als een tiet, mijn complimenten. Zappen gaat ook zeer snel. Alleen ik heb tune failed problemen op HD kanalen alleen... Is dit normaal?

Geplaatst:

Met tune failed bedoel ik dat sommige kanalen niet openen die wel openden met newnigma 2.4

Geen tune failed problemen in de zin van rebooten en switch fouten (gelukkig)

Geplaatst:
Origineel bericht van: renzie
Milo, kan ik ook updaten vanuit softwarebeheer of moet ik een nieuwe installatie doen?

De update vanuit softwarebeheer zou goed moeten lopen, er waren geen driver updates dit keer. Als je een versie van voor april draait zul je wel moeten flashen. Merk je vanzelf, hij start dan na de update niet meer door heb ik begrepen.

Op de 7025 kun je beter opnieuw flashen, tenzij je BarryAllen ofzo gebruikt en van CF kaart boot.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Obi Wan
Alleen ik heb tune failed problemen op HD kanalen alleen

Zoiets kan ook wel door de zender lijst komen.

Misschien een mede DM800 gebruiker die hier iets over kan zeggen? (ikzelf heb alleen een 7025, die geeft een beetje beperkt HD aanbod)
Geplaatst:

Hey Milo, zit in jouw image (direct of via downloadbare plugin) toevallig ook de mogelijkheid van de autotimer?

Voor de duidelijkheid: met een autotimer (zoals in Gemini) kan je d.m.v. trefwoorden opgeven welke programma's je wil opnemen, waarna automatisch dagelijks de EPG wordt doorzocht en er eenmalige timers worden aangemaakt.

Keep firing, Assholes!

Geplaatst:
Origineel bericht van: satfly
Hey Milo, zit in jouw image (direct of via downloadbare plugin) toevallig ook de mogelijkheid van de autotimer?

Voor de duidelijkheid: met een autotimer (zoals in Gemini) kan je d.m.v. trefwoorden opgeven welke programma's je wil opnemen, waarna automatisch dagelijks de EPG wordt doorzocht en er eenmalige timers worden aangemaakt.

ja, autotimer is als pluginn beschikbaar via menu/applicaties/downloaden/extensions

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:
Origineel bericht van: satfly
...autotimer?

De autotimer plugin kun je downloaden vanuit plugin menu.
Geplaatst:

Is het mogelijk dat het zwarte blokje links bovenin beeld,

wat je te zien krijgt als je de timeshift gebruikt,

weer na een paar tellen verdwijnt?

Nu blijft ie steeds in beeld hangen,

ook al spoel je de timeshift door tot op nul.

Geplaatst:

NETcaster plugin is flink bijgewerkt vandaag:

- Layout gefixt met nette "buttons"

- Groen is altijd afspelen, rood is altijd stoppen

- Alweer minder crashes en vastlopers

- Stream start veel sneller (onder andere omdat ik een hoop shell script heb vervangen door Python code, dat scheelt behoorlijk)

Je kunt hem gewoon via applicaties installeren, dan upgrade hij vanzelf.

Geplaatst:

Super! bedankt weer voor jou inzet.

renzie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen