Rytec Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Rytec ...dat in de ronaldd image mijn plasma tv op de één of andere manier altijd een signaal kreeg waardoor het beeld "juist gezet" werd. Ik heb daar naar gezocht in zijn code, maar niets kunnen vinden dat daarop duidt. Kun je wat nader uitzoeken welk signaal wel en welk niet werkt naar behoren? Milo, het betreft dus het instellingsmenu video/audio. Als je daar iets wijzigt zoals van 16:9 naar 4:3 dan moet de beeldverhouding zichtbaar veranderen op de TV maar dit doet het niet bij mij met jouw image. Dit zelfde had ik ook met Pli. Ronaldd en Gemini en LT doen dit wel correct. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
DeBeek Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Citaat: Als je daar iets wijzigt zoals van 16:9 naar 4:3 dan moet de beeldverhouding zichtbaar veranderen op de TV maar dit doet het niet bij mij met jouw image. Dit zelfde had ik ook met Pli. Ronaldd en Gemini en LT doen dit wel correct. Dit probleem treedt voornamelijk op wanneer je met Barry Allen werkt en een image in de Flash hebt staan die niet compatible of ouder is dan de image op CF of USB.
Gast MiLo Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Origineel bericht van: KRED Ik start een opname, na 2 min begin ik met kijken van de opname, terwijl de opname gewoon doorloopt. Maar na 2 minuten stopt de opname omdat hij zegt dat hij aan het einde is, terwijl de opname toch doorgelopen heeft. Hiervoor is een oplossing onderweg, komt in het image van komend weekend.
KRED Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: KRED Ik start een opname, na 2 min begin ik met kijken van de opname, terwijl de opname gewoon doorloopt. Maar na 2 minuten stopt de opname omdat hij zegt dat hij aan het einde is, terwijl de opname toch doorgelopen heeft. Hiervoor is een oplossing onderweg, komt in het image van komend weekend. Perfect, nu is voor mij deze image perfect werkt erg goed en erg stabiel en als dit probleem nog opgelost is ben ik erg blij . Mike bedankt voor alle werkzaamheden. Gr Eddy
Rytec Geplaatst: 21 april 2009 Geplaatst: 21 april 2009 Origineel bericht van: DeBeek Citaat: Als je daar iets wijzigt zoals van 16:9 naar 4:3 dan moet de beeldverhouding zichtbaar veranderen op de TV maar dit doet het niet bij mij met jouw image. Dit zelfde had ik ook met Pli. Ronaldd en Gemini en LT doen dit wel correct. Dit probleem treedt voornamelijk op wanneer je met Barry Allen werkt en een image in de Flash hebt staan die niet compatible of ouder is dan de image op CF of USB. Welke image raden jullie dan aan om in de flash te plaatsen? Het is waarschijnlijk niet mogelijk om die image in de flash te vervangen zonder BA er opnieuw op te moeten zetten? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gast MiLo Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Origineel bericht van: bramj Het zoeken met de webinterface werkt niet bij de Freesat EPG. Ook hiervoor is nu een fix onderweg voor dit weekend (dank aan pieterg voor de hint van de convertDVBUTF8 functie, daarmee is het met een regeltje of zes aan code gefixt...).
Gast MiLo Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Origineel bericht van: Rytec Welke image raden jullie dan aan om in de flash te plaatsen? Het is waarschijnlijk niet mogelijk om die image in de flash te vervangen zonder BA er opnieuw op te moeten zetten? Wij van MiLo adviseren MiLo natuurlijk... BA komt vanzelf terug in het image als je een keer vanaf telnet het commando /media/cf/ba.sh info uitvoert. Je kunt hem ook gewoon installeren vanuit het plugin menu.
bramj Geplaatst: 22 april 2009 Geplaatst: 22 april 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: bramj Het zoeken met de webinterface werkt niet bij de Freesat EPG. Ook hiervoor is nu een fix onderweg voor dit weekend (dank aan pieterg voor de hint van de convertDVBUTF8 functie, daarmee is het met een regeltje of zes aan code gefixt...). Ik ben er klaar voor :-) Bram
DIGIWIEW Geplaatst: 23 april 2009 Geplaatst: 23 april 2009 hoi milo we gaan deze eens proberen ben ronald gewend er zijn wel meerdere opties als bij de ronald image mvg Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Rytec Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Rytec Welke image raden jullie dan aan om in de flash te plaatsen? Het is waarschijnlijk niet mogelijk om die image in de flash te vervangen zonder BA er opnieuw op te moeten zetten? Wij van MiLo adviseren MiLo natuurlijk... BA komt vanzelf terug in het image als je een keer vanaf telnet het commando /media/cf/ba.sh info uitvoert. Je kunt hem ook gewoon installeren vanuit het plugin menu. Dus ik kan de box opstarten in flashmode zoals je moet doen als je geen BA gebruikt? dan Milo in de flash zetten? Daarna de flash opstarten? dan dit telnet commando uitvoeren zodat BA weer terug komt? en dan weer de reeds geïnstalleerde Milo weer kiezen voor opstarten en dan zou het autoresolutieprobleem opgelsot moeten zijn? ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Gast MiLo Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Origineel bericht van: Rytec Dus ik kan de box opstarten in flashmode zoals je moet doen als je geen BA gebruikt? dan Milo in de flash zetten? Daarna de flash opstarten? dan dit telnet commando uitvoeren zodat BA weer terug komt? en dan weer de reeds geïnstalleerde Milo weer kiezen voor opstarten Uh, ja, da's een goede omschrijving van de procedure. Origineel bericht van: Rytec en dan zou het autoresolutieprobleem opgelsot moeten zijn? Volgens betrouwbare bronnen wel ja. Laat het me weten!
Gast jerrylang Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Help: Krijg image niet geinstalleerd op 7025 Ik heb een 7025 met enkele LNB, verder geen toeters en bellen als USB sticks, enz. Als ik deze image (of de nieuwste van Pli) via de flash wil installeren gaat installatie tot einde goed, maar dreambox start niet verder. Nieuwste Pli image is uiteindelijk gelukt, maar dreambox slaat iedere keer vast. Nu weer terug naar de oktober 2008 image van Pli en het werkt weer allemaal uitstekend. Heeft iemand een idee waarom de nieuwste image niet werkt? In het verleden wel eens iets gelezen over legen van /VAR, maar kan dat niet meer terug vinden. Alvast bedankt, Jerry.
Obi Wan Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 hoe flash je je box dan? knop ingedrukt houden, stroom eraf en erop, ip aflezen van scherm en nieuwste pli erin flashen. Het zou dan gewoon moeten werken... Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Gast jerrylang Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Ik flash de box precies zoals je beschrijft, dat kan het probleem dus niet zijn. Maar bedankt voor je hulp.
bramj Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Hi Milo, Update completed.! Ik kan bevestigen dat het NU werkt..:-) zoeken in de freesat EPG met de web interface Groet Bram
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen