Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hij is online,

Nieuwe wekelijkse release staat nu klaar.

http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download

Dit keer vernieuwd:

• EPG search werkt op Freesat EPG (en anderen)
  • Enigma2 fix voor afspelen van lopende opname

Een aantal van mijn wijzigingen zitten in de grote GIT repository van Enigma, en daar heb ik mijn image weer op moeten aanpassen, daar merk je als eindgebruiker verder niets van.

De nieuwe NETcaster heb ik ook aan de dreamjongens toegestuurd, het meeste ervan zit al in de CVS, maar de geintegreerde versie is nog niet "rijp" voor het publiek.

Dus binnenkort ook in andere images minder bugs smile

• Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: bramj
Update completed.

Wil jij wel eens netjes wachten met updaten tot ik hem officieel heb aangemeld! blush

Ik krijg niet eens de kans om zelf de primeur te posten... :D
Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
geeft wel een vertekend beeld qua downloads

Och, ik tel tot nu toe 4539 downloads in april, dus eentje meer of minder maakt niet zo heel veel uit.
Geplaatst:

In de laatste release (24 april) werkt de picon download niet meer (groen scherm), hier is een fix voor onderweg.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
In de laatste release (24 april) werkt de picon download niet meer

Fix staat online, is met een update binnen te lepelen, of met een nieuwe flash.

Als je geen picons wil downloaden dan hoef je ook niet te upgraden, want dat is de enige wijziging in het image ten opzichte van die van gisteren.
Geplaatst:

hoe kan ik een gemaakte opname op dvd branden? als ik via het menu kies voor " schrijf op dvd" dan gaat hij de opname wel afspelen maar ik hoor de dvd brander niet branden.

wat doe ik fout?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

dit is altijd zo geweest bij alle images. vandaar de blauweknop waarmee je alle gereed staande timers in 1 keer kan wissen.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Is er iemand met een 8000 bij wie de pic-ons gewoon werken vanaf de harddisk?

Bij bijv. Pli werken de pic-ons zonder CF of USB, dus vanaf de hdd, maar bij Milo blijft het vakje bij de zender leeg bij mij.

(en ja, heb "pic-ons vanaf hdd" op ja staan, heb uiteraard de pic-ons gedownload en ze staan daadwerkelijk in de Directory. Alleen Milo doet er niets mee zo lijkt het).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen