Gast MiLo Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Hij is online, Nieuwe wekelijkse release staat nu klaar. http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=download Dit keer vernieuwd: EPG search werkt op Freesat EPG (en anderen) Enigma2 fix voor afspelen van lopende opname Een aantal van mijn wijzigingen zitten in de grote GIT repository van Enigma, en daar heb ik mijn image weer op moeten aanpassen, daar merk je als eindgebruiker verder niets van. De nieuwe NETcaster heb ik ook aan de dreamjongens toegestuurd, het meeste ervan zit al in de CVS, maar de geintegreerde versie is nog niet "rijp" voor het publiek. Dus binnenkort ook in andere images minder bugs
Gast MiLo Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Origineel bericht van: bramj Update completed. Wil jij wel eens netjes wachten met updaten tot ik hem officieel heb aangemeld! Ik krijg niet eens de kans om zelf de primeur te posten...
Harley Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 8000 via update geeft wel een vertekend beeld qua downloads VU+ Duo2 - PrismCube
bramj Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 ikke keek gewoon ff op http://www.milosoftware.com/dreambox/en/index.php?body=download en daar stond ie gewoon Fijn weekend Bram
Gast MiLo Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Origineel bericht van: Harley geeft wel een vertekend beeld qua downloads Och, ik tel tot nu toe 4539 downloads in april, dus eentje meer of minder maakt niet zo heel veel uit.
Harley Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Bedoel de verhoudingen tussen de boxen dan he, niet een total VU+ Duo2 - PrismCube
Gast MiLo Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 In de laatste release (24 april) werkt de picon download niet meer (groen scherm), hier is een fix voor onderweg.
bramj Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Okay, Dan hoef ik dat niet meer te melden :-) Bram
Gast MiLo Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 Origineel bericht van: MiLo In de laatste release (24 april) werkt de picon download niet meer Fix staat online, is met een update binnen te lepelen, of met een nieuwe flash. Als je geen picons wil downloaden dan hoef je ook niet te upgraden, want dat is de enige wijziging in het image ten opzichte van die van gisteren.
Harley Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 zag ook een verse enigma2 voorbijkomen, update 8000 flash vol f*ck weer flashen. VU+ Duo2 - PrismCube
renzie Geplaatst: 25 april 2009 Geplaatst: 25 april 2009 hoe kan ik een gemaakte opname op dvd branden? als ik via het menu kies voor " schrijf op dvd" dan gaat hij de opname wel afspelen maar ik hoor de dvd brander niet branden. wat doe ik fout? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Harley Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 netcaster speelt favo's niet, zelfde zender in gewone lijst wel. Na update gisteren. VU+ Duo2 - PrismCube
Gerard 76 Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Iemand opgemerkt dat een dreambox z'n afgewerkte timers niet wist? Ze blijven als "gereed" in de timerlijst staan. Deze dienen daardoor handmatig gewist te worden. Is dit een DMM kwestie?
renzie Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 dit is altijd zo geweest bij alle images. vandaar de blauweknop waarmee je alle gereed staande timers in 1 keer kan wissen. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Apple740 Geplaatst: 26 april 2009 Geplaatst: 26 april 2009 Is er iemand met een 8000 bij wie de pic-ons gewoon werken vanaf de harddisk? Bij bijv. Pli werken de pic-ons zonder CF of USB, dus vanaf de hdd, maar bij Milo blijft het vakje bij de zender leeg bij mij. (en ja, heb "pic-ons vanaf hdd" op ja staan, heb uiteraard de pic-ons gedownload en ze staan daadwerkelijk in de Directory. Alleen Milo doet er niets mee zo lijkt het).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen