Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probleem is bekend (komt uit Enigma2 repo), ik hoop morgen nieuwe images uit te kunnen brengen. Er is een heleboel veranderd, en ik ben druk bezig het allemaal weer in elkaar te zetten.

Het probleem zit in fout afhandeling code (als hij de meta file niet kan schrijven) en zou daarom eigenlijk maar heel zelden voor moeten komen. Frappant dat dat toch zo vaak lijkt te gebeuren.

• Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Handmatige fix:

Vervang in

/usr/lib/enigma2/python/RecordTimer.py

op regel 188 "prep_rest" door "prep_res"

daarna enigma herstarten.

Je kunt ook de aangehechte versie installeren door deze uit te pakken in de root of via software manager.

fix.tar.gz

Geplaatst:

Origineel bericht van: RytecIs het mogelijk de XMLTV import plugin 0.6 in je downloads toe te voegen? Ofwel kijk ik eroverheen ofwel begint de naam anders dan met xmltv....

Sorry, ik zag hem gisteravond er nu toch tussenstaan tijdens de installatie

Ik kan hem niet vinden waar staat hij?

Geplaatst:

Grr... mad

Ze hebben de hele media afspeelfunctie overhoop gegooid, en nou kun je op de 7025 geen MP3 meer afspelen.

Dan gaat het wel een tijd duren voor ik weer een werkend image in elkaar kan zetten, zelfs als ik die wijziging niet ga meenemen...

Geplaatst:
Origineel bericht van: iyanya
Origineel bericht van: RytecIs het mogelijk de XMLTV import plugin 0.6 in je downloads toe te voegen? Ofwel kijk ik eroverheen ofwel begint de naam anders dan met xmltv....

Sorry, ik zag hem gisteravond er nu toch tussenstaan tijdens de installatie

Ik kan hem niet vinden waar staat hij?

idd, heel raar maar ik heb op een andere box ook milo gezet en toen was die plugin weer weg. Je kunt hem anders hier dl http://www.carshopfortuin.nl/div/xmltvimport.zip
uitleg zit erbij hoe je hem erop zet.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Origineel bericht van: Beobuddy
En wat is daar een mogelijke reden van? Enig idee waarom ze dat eruit halen?

Omdat ze bij Dream nog nooit van (automatisch) testen gehoord hebben. Het is gewoon stuk gegaan omdat iemand code in het archief heeft gezet die niet werkt op de 7025.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
Who cares

Jij, want Netcaster is ook MP3.
Geplaatst:

Milo, die EPG plugin in je feed, zou wel handig zijn.

Heb jij van ronaldd ook die code gebruikt voor extra informatie in de skins? Ook dat zou handig zijn.

Ron

Geplaatst:

Is het niet wat om van dit topic een sticky te maken want de images zien er goed uit.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Nee, dat doen we voor andere images ook niet.

Ronaldd heeft een tijdje als sticky gestaan, maar dat was een uitzondering omdat Ronald bij ons "clubje" hoort.

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Nee, dat doen we voor andere images ook niet.
Ronaldd heeft een tijdje als sticky gestaan, maar dat was een uitzondering omdat Ronald bij ons "clubje" hoort.

Nou weet ik niet of wil ik mogelijk niet weten wat jullie
in dat clubje uitspoken maar misschien is Milo ook wel een liefhebber van jullie clubpraktijken. :D

Een apart "images" forum naast de huidige "Dreambox database" zou niet verkeerd zijn wink

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen