Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Apple740

Een apart "images" forum naast de huidige "Dreambox database" zou niet verkeerd zijn wink

Zoiets dergelijks is geen slecht idee hoor want dan is het voor iedereen handig om vlot die topics te raadplegen, ik heb ook al regelmatig moeten zoeken in dit gedeelte om een image topic terug te vinden en helemaal mooi is dan ook nog eens zoals bij IHAD een image dbase waar je ze zo kunt vanaf plukken.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

• Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Milo,

Een beetje offtopic, maar ik heb nu ook PuTTy draaien met behulp van jou handleiding (klasse!!!), kan het kloppen dat DCC daardoor niet meer werkt? Althans telnet.

Dit geeft DCC:

Telnet Connected

FTP Connected

Enigma2 not detected (Functionality limited)

Telnet login incorrect!

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:

Milo, neem je de upgrade naar secondstage 73 voor de 8000 mee in je komende upgrade ?

bedankt voor deze superimage.

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:
Origineel bericht van: antonlamers
Een beetje offtopic, maar ik heb nu ook PuTTy draaien met behulp van jou handleiding (klasse!!!), kan het kloppen dat DCC daardoor niet meer werkt?

DCC gebruikt geen SSH (zonde, maar ach), dus dat zou geen enkel effect moeten hebben. Heb je je wachtwoord gewijzigd?
Geplaatst:

Nieuwe images zijn onderweg.

Oplossing voor MP3 afspeelprobleem gevonden, er komt een grote update aan dus.

Ik ben voor de zekerheid de hele boom met feeds en images opnieuw op de server aan het kopieren, dus het duurt nog wel een uurtje of wat voor mijn 1 megabit lijntje de benodigde 1500 files (200MB) heeft opgeladen. Ik ga ondertussen lekker met een kop thee in de tuin zitten.

Wel prettig is dat de 800, 8000 en 7025 nu weer dezelfde Enigma2 draaien, en er geen extra patches meer in de 7025 versie zitten.

Voor de 800 en 8000 zijn er updates van de DVB modules geweest, en ook de nieuwe secondstage 73 van de 8000 zou erin moeten zitten.

Een nieuwe flash is dus aan te raden voor de 800 en 8000, en een goede backup van je settings zal geen kwaad kunnen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: antonlamers
Een beetje offtopic, maar ik heb nu ook PuTTy draaien met behulp van jou handleiding (klasse!!!), kan het kloppen dat DCC daardoor niet meer werkt?

DCC gebruikt geen SSH (zonde, maar ach), dus dat zou geen enkel effect moeten hebben. Heb je je wachtwoord gewijzigd?

de de standaard "dreambox" is gewijzigd in een ander wachtwoord

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Nieuwe release is online...

website not found op de downloadlink voor de 8000

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
Wie haalt Milo weer ff uit zn tuin.

Zon was even weg, dus ik kwam even checken...

Is iets misgegaan met uploaden, de 8000 stond er helemaal niet op en van de 7025 alleen de eerste 22MB van de 25.

Enfin, het zou nu opgelost moeten zijn.
Gast lexie37
Geplaatst:

dm8000 heeft ook een crc fout

Geplaatst:

stronteigenwijs via update gedaan, gaat goed.

Enigma2 herstart in 9 seconden!! Paar keer herhaald, wist niet wat ik zag.

VU+ Duo2 - PrismCube

Gast lexie37
Geplaatst:

dm8000 image oke nu, eerste file was te klein.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen