Gast MiLo Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Origineel bericht van: lexie37 dm8000 image oke nu, eerste file was te klein. Je hebt 'm de eerste keer gedownload toen de upload nog liep, en mijn upload gaat niet bijster snel.
Gast MiLo Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Origineel bericht van: Rytec Is het mogelijk de XMLTV import plugin 0.6 in je downloads toe te voegen? Die zou er nou goed in moeten zitten. Hij was niet helemaal netjes verpakt, dus de download manager (ipkg) snapte hem niet goed. Ik heb 'm uitgepakt, een beetje opgeschoond en weer netjes ingepakt (en ook de "patched" standaard aangezet omdat de benodigde patch in MiLo zit).
Gast lexie37 Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: lexie37 dm8000 image oke nu, eerste file was te klein. Je hebt 'm de eerste keer gedownload toen de upload nog liep, en mijn upload gaat niet bijster snel. A vandaar, image loopt perfect.
Harley Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Netcaster nu met Tracktitle/artist VU+ Duo2 - PrismCube
bliksem Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 ik weet niet of het aan jou release licht maar het beeld is beduidend slechter als bij de vorige release. instellingen zijn gelijk zowel tv als dreambox Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Harley Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 kweenie of je vanavond nog naar moulin blues gaat, zie dat je in ospel woont. Neem dan een biertje van me. VU+ Duo2 - PrismCube
Apple740 Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Ik krijg eindelijk de pic-ons bij de 8000 aan de praat met deze Milo image, en ook zie ik dat de plugins nu netjes gerangschikt staan zodat je niet door een kilometerslange lijst heen hoeft zoals voorheen. Milo heeft er bij deze dus weer een fan bij.
Gast MiLo Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Origineel bericht van: Harley kweenie of je vanavond nog naar moulin blues gaat, zie dat je in ospel woont. Neem dan een biertje van me. Ik hoef m'n tuin er niet voor uit, zowat haha Prima achtergrondmuziekje hier.
BushWhacker Geplaatst: 1 mei 2009 Geplaatst: 1 mei 2009 Dag MiLo, Super. Ik heb hem direct geupgraded. De NETcaster met track/title is ook mooi. Alleen zit er nog een bugje in: Now Playing: Artist - Title verschijnt bij elke update opnieuw, zodat het na een paar minuten 4 keer op het scherm staat. Ws een bug in Enigma. Gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
antonlamers Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Milo Waar slaat putty de saved sessions op? Ik wil dit draag op een USB stick zetten voor onderweg Anton Origineel bericht van: antonlamers Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: antonlamers Een beetje offtopic, maar ik heb nu ook PuTTy draaien met behulp van jou handleiding (klasse!!!), kan het kloppen dat DCC daardoor niet meer werkt? DCC gebruikt geen SSH (zonde, maar ach), dus dat zou geen enkel effect moeten hebben. Heb je je wachtwoord gewijzigd? de de standaard "dreambox" is gewijzigd in een ander wachtwoord VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
cybernation Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 @MILO: Klopt het dat de instelling voor het automatisch laten schakelen van de scart aansluiting uit je image gehaald is? Of moet ik hiervoor nog een extra package installeren?
Gast MiLo Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Origineel bericht van: cybernation Klopt het dat de instelling voor het automatisch laten schakelen van de scart aansluiting uit je image gehaald is? Menu - Instellingen - Systeem - Audio/Video Voor sommige opties moet je onder "diversen" de menu mode op "expert" zetten, misschien is dit er een van (die hele menu mode logica ontgaat mij eerlijk gezegd, want de opties die ermee verdwijnen zitten overal verspreid, maar het zit in alle images dus 't zal wel wenselijk zijn).
Gast MiLo Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Origineel bericht van: antonlamers Waar slaat putty de saved sessions op? In de registry. Vervelend he? Volgens mij zijn er wel bewerkte versies van PuTTY online die gewoon de settings uit een tekstfile kunnen lezen.
Harley Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 Origineel bericht van: BushWhacker Dag MiLo, Alleen zit er nog een bugje in: Now Playing: Artist - Title verschijnt bij elke update opnieuw, zodat het na een paar minuten 4 keer op het scherm staat. Ws een bug in Enigma. Gr, BW Reageert idd wazig, soms geeft ie het complete albumlist van de artiest, dan weer de voorgaande nummers, dan staat dezelfde track er weer een paar keer op. Geen logica in. VU+ Duo2 - PrismCube
pietpiet50 Geplaatst: 2 mei 2009 Geplaatst: 2 mei 2009 @milo De xmltv plugin (EPG) werkt prima, alleen stond bij mijn download nog de offset op +0000, hierdoor loopt alles 1 uur achter. Zelf even op +0100 gezet en Enigma herstart en alles klopt weer. Dit even ter info, en verder: het is een top image, lekker up-to-date, redelijk basic, ff wennen weer (kom van gemini af), maar zeker een blijver zo. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen