Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: cybernation
Klopt het dat de instelling voor het automatisch laten schakelen van de scart aansluiting uit je image gehaald is?

Menu - Instellingen - Systeem - Audio/Video

Voor sommige opties moet je onder "diversen" de menu mode op "expert" zetten, misschien is dit er een van (die hele menu mode logica ontgaat mij eerlijk gezegd, want de opties die ermee verdwijnen zitten overal verspreid, maar het zit in alle images dus 't zal wel wenselijk zijn).

Hmm mijn menu mode staat op expert maar ik heb dan bij: Menu - Instellingen - Systeem - Audio/Video geen mogelijkheid om me scart te schakelen confused ... dit zat in een eerdere image van je wel...

wat doe ik verkeerd ?? confused

• Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: bliksem
ik weet niet of het aan jou release licht maar het beeld is beduidend slechter als bij de vorige release.

instellingen zijn gelijk zowel tv als dreambox

zijn er meer die dat vinden

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +

Geplaatst:
Origineel bericht van: pietpiet50
@milo

De xmltv plugin (EPG) werkt prima, alleen stond bij mijn download nog de offset op +0000, hierdoor loopt alles 1 uur achter. Zelf even op +0100 gezet en Enigma herstart en alles klopt weer.

Dit even ter info, en verder: het is een top image, lekker up-to-date, redelijk basic, ff wennen weer (kom van gemini af), maar zeker een blijver zo.

In welk bestand heb je dit gedaan.??

Zit met suf te zoeken maar kan zo 123 niets vinden..
Geplaatst:

Heb ik ook nog eentje, in welke map pas ik het netcasterplaatje aan zie att. in de dTV-HD skin

Breder,beeldvullend, tekst/titelvak groter.

post-19006-1318260255,3294_thumb.jpg

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

ik kan geen verslechtering van het beeld ontdekken. hier alles prima!

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: antonlamers
Waar slaat putty de saved sessions op?

In de registry. Vervelend he?
Volgens mij zijn er wel bewerkte versies van PuTTY online die gewoon de settings uit een tekstfile kunnen lezen.

Inderdaad er is een PuTTY portable, wel voor U3 maar hij werkt ook op een gewone usb stick
Prachtig nu kun je ook als je ergens op visite bent bij de dreambox.

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:
ik weet niet of het aan jou release licht maar het beeld is beduidend slechter als bij de vorige release.

instellingen zijn gelijk zowel tv als dreambox

Nee, beeldkwaliteit lijkt me identiek aan de vorige drivers.

Wat nog wel steeds geldt is dat met uitgeschakelde de-interlacer het beeld te soft wordt van de 8000, iets waar de 800 géén last van heeft. Dit zit dus duidelijk niet snor in de 8000.

Maar wat bedoel je precies met "beduidend slechter"? Minder scherp? Graag een specifiekere omschrijving.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley
Heb ik ook nog eentje, in welke map pas ik het netcasterplaatje aan zie att. in de dTV-HD skin

Breder,beeldvullend, tekst/titelvak groter.

Kerni zal een aangepaste dTV-HD skin de komende dagen online zetten beloofd ie net, ook al weer opgelost.

VU+ Duo2 - PrismCube

Gast Rodajo
Geplaatst:

Hello,

Graag wou ik bedanken voor het patchen van de netcaster plugin.

Mijn internetverbinding is namelijk niet van de snelste, 144 kb/s en daarmee is de high stream van de internetradio van de VRT te snel. Gaf nogal veel onderbrekingen. De lagere stream gaf geen geluid op de dreambox, wel op de PC.

Met deze gepatchte versie is dit euvel verholpen, ik heb terug geluid bij de lagere stream en kan dus terug naar de radio luisteren op de dreambox 7025.

Hoop dat deze patch in de CVS raakt.

MVG

Geplaatst:

Milo,

Ik ben over gestapt op je image, werkt goed. Ik heb echter 2 zaken:

1) Bij Gemine2 kan ik bij de overzicht van de zenders met EPG ook een percentage van hoe lang het programma al loopt aan zetten (en de EPG informatie achter de zenders uitlijnen), dat kan ik nu niet meer terug vinden.

2) Timeschifting is bij mij een aanfluiting: als ik bij een live programma op pauze druk duurt het 12 seconden voor het beeld pauzeert. Dan mis je 12 seconden van een programma. Bij Gemini 4.1 was dit 2 seconden maar bij Gemini 4.2 is dit nu ook 12 seconden, zal dus wel ergens in de basis zitten. Maar als je een Topfield gewend was is dit voor deze mooie ontvangers een groot minpunt.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Geplaatst:

sd is slechter nu als ik na de logo kijk van bv sbs6 zie ik nu een kleine omtrek er om was bij de vorige niet

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +

Geplaatst:
sd is slechter nu als ik na de logo kijk van bv sbs6 zie ik nu een kleine omtrek er om was bij de vorige niet

Dit roept eigenlijk om screenshots, zodat we kunnen vergelijken wink

Btw, ik mis in de Milo plugin lijst 2 plugins; de bitrate viewer en permanent timeshift.
Kijk ik met m'n neus, dus staan ze er wel, of worden deze plugins
niet interessant genoeg bevonden om opgenomen te worden in de downloads?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen