bliksem Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 het valt me zelf op bij tekenfims heb nu mijn azbox even op de zelfde zelders gezet en die geeft geen lijntjes om sponsbob Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast MiLo Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Origineel bericht van: Rodajo Graag wou ik bedanken voor het patchen van de netcaster plugin...Hoop dat deze patch in de CVS raakt. Zit-ie nu in!
Gast MiLo Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Origineel bericht van: Dolf 1) Bij Gemine2 kan ik... 't Is geen Gemini. Gemini bouwt zijn eigen spulletjes in de kelder, en daar mag ik niet in kijken. Dus features die Gemini-specifiek zijn komen niet zomaar in dit image terecht. Ik ben het verder roerend met je eens, de timeshift van de dreambox is waardeloos vergeleken met de topfield.
Gast MiLo Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Origineel bericht van: Apple740 Btw, ik mis in de Milo plugin lijst 2 plugins; de bitrate viewer en permanent timeshift. Zijn geen standaard plugins. Als je me broncode kunt geven dan kan ik ze in de feed opnemen.
Gast MiLo Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Origineel bericht van: FeReNGi Geen updates meer ? http://dream4all.git.sourceforge.net/git/gitweb.cgi?p=dream4all;a=summary Ik heb tijdelijk een branch gemaakt vanwege de MP3 fix. Die merge ik wel weer, want ik vermoed dat die volgende week in de origin zit.
Neptunus Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Ik wilde de laatste Milo even installeren via Barry allen maar dat gaat dus niet. Zijn er gebruikers die Milo niet via de flash gebruiken? Loopt de NFS inmiddels? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Cobus R Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Op de 800 heb ik hem gewoon draaien hoor onder barry allen wel met de laaste pure flash van Nabilo met uiteraard barry allen erin gebakken 4.8.2 volgens mij De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
mobieltje Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Origineel bericht van: ome to Op de 800 heb ik hem gewoon draaien hoor onder barry allen wel met de laatste pure flash van Nabilo met uiteraard barry allen erin gebakken 4.8.2 volgens mij Ik gebruik de voorlaatste Nab pure flash met Barry Allen en daar werkt Milo ook perfect bij. Overigens als je dat hebt kan je zo de nieuwste versie van Barry Allen er overheen zetten. BA ziet dat de USB-Stick in gebruik is en zal deze NIET formateren. Mijn vraag is nu, kan ik er nu de nieuwste Nab pure flash (BA4.6.83_25FEB09) er gewoon overheen zetten? Werkt dan Barry Allen nog? Blijven alle gegevens op de USB-Stick staan? Grts.
Apple740 Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Apple740 Btw, ik mis in de Milo plugin lijst 2 plugins; de bitrate viewer en permanent timeshift. Zijn geen standaard plugins. Als je me broncode kunt geven dan kan ik ze in de feed opnemen. Geen broncode maar kun je hier wat mee?http://www.dreambox4u.com/downloads/plugins/enigma2/permanent-timeshift/ enhttp://www.dreamboxfile.com/DM800-8000/Plugins/Enigma2_Bitrate_Viewer.html
DreamboxNewbie Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Ik heb ook een probleem met barry allen, maar de oorzaak ligt bij Barry, niet bij Milo. Ik heb Milo in flash gezet, bij de installatie van Barry Allen krijg ik een foutmelding ivm de secondstage loader. Barry reklameert dat de versie van Milo (73) niet nieuw genoeg is, ik moet upgraden naar 71. Even wachten, dan zal Barry dit wel aanpassen zeker
Rytec Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Origineel bericht van: MiLo Hm, ik doe dus net een update vanuit de centrale en nou hebben die jongens van Dream dus de dvb-modules en de linux kernel versies voor de DM800 en DM8000 aangepast. Ik zal die images opnieuw bakken, dan hebben ze een nieuwe kernel, driver en bootloader. Als ik dan toch bezig ben, dan neem ik de laatste movielist wijziging ook wel even mee. Dus er komt heel binnenkort alweer een nieuwe release. Ach, het houdt je van de straat he Hallo Milo Denk je dan ook aan de laatste cccam om die er standaard in te zetten aub? En die PiP opmerking is idd nog iets wat niet goed werkt op de DM7025. Verder een pracht van een image hoor. ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
digitaal kijker Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 ben eens die milo aan het testen nu en de laatste nieuwe CCcam staat er ook al in als je de update doet van de software. leuke image ook. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast MiLo Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Origineel bericht van: mobieltje ...Mijn vraag is nu, kan ik er nu de nieuwste Nab pure flash (BA4.6.83_25FEB09) er gewoon overheen zetten? Lijkt me meer een vraag voor Nabilo, toch?
Gast MiLo Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Origineel bericht van: Rytec Denk je dan ook aan de laatste cccam om die er standaard in te zetten aub? Komt erin. Zit al in de feed, komt in de release van komend weekend. Citaat: En die PiP opmerking is idd nog iets wat niet goed werkt op de DM7025. Wat is het PiP probleem?
Harley Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 pip werkt/werkte altijd al naar behoren, ook op de 7025. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen